Någorlunda förlåten

Mysgrisen

Trådstartare
Tur för min lillkille att han är så underbar..nu har jag (nästan) förlåtit honom för rosettsabotaget. :p
 
hihi... Ja, visst är de små liven söta oxå!!
Vad är det för ras du har? *nyfiken*

:rofl:
 
Ja, helt otroligt söta! Han hade tvärkul när han rusade genom vattenpölarna på vägen! :love:

Det är en sexmånaders irish softcoated wheaten terrier.

Här är en bild på honom som fyra månaders:

[bild]http://groups.msn.com/WheatenkillenTotte/totte.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=30[/bild] :love:
 
Bilden funkar om man kopierar adressen och klistrar in i ett nytt fönster.. konstigt.

Vad söt han var. :) Jag trodde de var mycket vitare.. blir han ljusare sen eller finns det sådär mörka? :confused:
 
Visst är han!! :love:

De kan variera i färg lite, nu har han blivit lite ljusare, jag hoppas att han inte blir så jätteljus, men blir han det så blir han. Mamman hans har jättefin varm vetefärg, medan pappan är rätt så ljus.

Endel har inte fått sin riktiga färg förrän vid två års ålder.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vet att frågeställningen är enorm. Ju äldre jag har blivit ju bättre har jag blivit på att inte döma lika hårt. Vet hur hemskt...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 056
Senast: Lobelia
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 106
Senast: Skjøldur
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 953
Kläder & Bli fin Nu har jag surfat runt på nätet för att hitta svart frans att förlänga min klänning med, utan resultat, suck. Har också besökt enda...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp