Nailed it!

Ninnurur

Trådstartare
Kollar på Nailed it! Holiday säsong 2. Funderar på om vi har några mästerbagare här som vill visa upp sina kreationer? Gärna med en bild på hur det skulle se ut också ;)


(I Nailed it! tävlar ganska kassa hemmabagare i att efterlikna proffsbakverk. Lite hysteriskt men väldigt roligt :D)
 
Åhåhåhååå det här tycker jag om :D

Jag tror inte att jag har nån bild kvar men jag lyckades iaf nyligen med konststycket att göra en silviakaka upp och ner :angel:
 
Har ingen bild på hur den skulle se ut, är 4 år sedan då jag på bonusens första födelsedag med mig i huset skulle spexa.

received_624927461316874~2.png


Den var dessutom helt gjord i chokladbollsdeg. Totalt oätlig.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 156
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: Rosett
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 885
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
2 684
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp