Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hejsan!
Min tik skall paras till våren, och jag sitter redan och fundrar på namn... Men det är väl aldrig fel att vara ute i god tid... får hoppas på att allt går bra bara
Rasen är borderterrier och det skall vara ett tema... inte A-kull,
B-kull o.s.v
Tiken heter Stubbåsen´s Sheepshank och hennes syster heter Stubbåsen´s Pigtail. Detta är namn på sjömansknopar.
Alltid kul att få lite förslag från andras huvuden...
Om du inte vill ha det sådär tokseriöst kan det vara lite kul med artistnamn eller låttitlar, eller tex karaktärer från någon favvofilm typ Starwars eller Astrid Lindgren favoriter...
Hoppas du kommer på något som du tycker om...
Lycka till
Jo, jag har funderat på olika låttitlar, tex att man tar från en speciell artist. Har oxå funderat på stärnnamn, inte stjärnilder. Det finns ju så mkt, men det gäller att det klickar rätt..
Hästnyheter Mounted Games gör årets första världsmästerskap och för framtidstalanger väntar nya starter i svenska hopplag. Ingen femstjärnig tävling...
Hästmänniskan C ponny är väl ett bättre val tänker jag ur många synpunkter. C ponny kommer hon kunna rida länge. Till och med vuxna rider ju c ponny...