Bukefalos 28 år!

NAMN till JRT tikvalp!

J

JRT84

Jag har kollat igenom namnsidor på internet men har inte fastnat redigt för något namn till min tik.
Så alla föslag och tips mottages tacksamt!

bettan2ndrad.jpg
 
Sv: NAMN till JRT tikvalp!

är verkligen kass på namn... men det ser inte ut som en bianca! :p (för att jag är van en annan :p)
Men för att vara JRT så va hon ju jätte mörk :o
hon kan väl inte va renrasig? :o
 
Sv: NAMN till JRT tikvalp!

Ronja,Lilja,Bettan,Fanny,Mina,trolla,Jissa,tuva,Tova,Ninja.
 
Sv: NAMN till JRT tikvalp!

Men för att vara JRT så va hon ju jätte mörk :o
hon kan väl inte va renrasig? :o
Det är sånt som händer ibland. Man får en valp i en kull som är mörkare än de andra. Inte så mycket att göra någonting åt.
Jag har fått "färgade" valpar av föräldrar som mer eller mindre är helvita.
 
Sv: NAMN till JRT tikvalp!

Hon ser ut att heta Mara.................;)
 
Sv: NAMN till JRT tikvalp!

Hilda, Panda, Bingo, Lycka, Saga, Hope, Rhea, Happy, Lucky, Minnie, Tassa, Mira, Raija, Speja
 
Sv: NAMN till JRT tikvalp!

Vilken söt och udda jrt färgmässigt :) Bästa hundrasen som finns :p ;) Några namnförslag: Ella, Norpan, Gerda, Olga, Lisa, Gun
 
Sv: NAMN till JRT tikvalp!

Hmmm...

Smillan
Millie
Molly
Majsan
Pluttan
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
1 933
Senast: Pilot
·
Hemmet Hjälp! Det är päls på mina nytvättade sängkläder! Hur får jag bort den på ett effektivt sätt? Jag har tre katter som gärna uppehåller...
2
Svar
34
· Visningar
1 827
Senast: Bufera
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 700
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp