Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte mer Àn tvÄ veckor, tycker jag.En fundering
Hur lÀnge tolkar ni att det rör sig om nÀr nÄgon skriver "nÄn vecka till dröjer det nog". Det svaret fick jag den 18/3. Har det gÄtt "nÄn vecka" tills nu?
NÀr det gÄr in pÄ vecka tvÄ, sÄ Àr det ju "ett par veckor" vi pratar om. Som sedan övergÄr i "nÄgra veckor".......Ja jagdet tÀnker ocksÄ max tvÄ, men den jag har fÄtt svar av verkar inte tycka lika
Jag hade kanske blivit lite lÀtt skogstokig vid det hÀr lagetPrecis sÄ tÀnker jag ocksÄ. Det förhalas hela tiden. Första gÄngen var det sagt v 8, sen sköts det pÄ lite, och nu sista (18/3), "nÄn vecka till"
Markarbetena Ă€r klara, nu byggs det, och dom ligger i fas med tidsplan (det vet jag utan att gissa/tro eftersom jag fĂ„r info av mitt företag dĂ€r jag Ă€r anstĂ€lld som har ett finger med i bygget) , sĂ„ nu Ă€r dom inte vid den avstĂ€ngda cykelvĂ€gen. Och det Ă€r av projektansvarig jag fĂ„tt svaret av "nĂ„n vecka", och var intresserad av tidsspannet om nĂ„n vecka innebĂ€r pĂ„ ett ca. SĂ„ jag Ă€r bara intresserad av om vad Ă€r "nĂ„n vecka", bygget kan jag följa genom mitt köksfönster eller min arbetsgivare.Det lĂ„ter vĂ€l troligt att markarbetena dragit ut pĂ„ tiden, helt enkelt? Och dĂ„ spelar det vĂ€l mindre roll hur bukefalisterna uppfattar ânĂ„n veckaâ, du fĂ„r ju bĂ€st besked av hyresvĂ€rden eller de som stĂ„r för markarbetena.
Markarbetena Àr klara, nu byggs det, och dom ligger i fas med tidsplan (det vet jag utan att gissa/tro eftersom jag fÄr info av mitt företag dÀr jag Àr anstÀlld som har ett finger med i bygget) , sÄ nu Àr dom inte vid den avstÀngda cykelvÀgen. Och det Àr av projektansvarig jag fÄtt svaret av "nÄn vecka", och var intresserad av tidsspannet om nÄn vecka innebÀr pÄ ett ca. SÄ jag Àr bara intresserad av om vad Àr "nÄn vecka", bygget kan jag följa genom mitt köksfönster eller min arbetsgivare.
DÄ skulle jag frÄga projektansvarig vad hen menade med nÄn vecka.Markarbetena Àr klara, nu byggs det, och dom ligger i fas med tidsplan (det vet jag utan att gissa/tro eftersom jag fÄr info av mitt företag dÀr jag Àr anstÀlld som har ett finger med i bygget) , sÄ nu Àr dom inte vid den avstÀngda cykelvÀgen. Och det Àr av projektansvarig jag fÄtt svaret av "nÄn vecka", och var intresserad av tidsspannet om nÄn vecka innebÀr pÄ ett ca. SÄ jag Àr bara intresserad av om vad Àr "nÄn vecka", bygget kan jag följa genom mitt köksfönster eller min arbetsgivare.
Jag ska det, och det var dÀrför jag ville veta vad folk i allmÀnhet tycker att "nÄn vecka" ÀrDÄ skulle jag frÄga projektansvarig vad hen menade med nÄn vecka.