Nappar 6mån+

Pengy

Trådstartare
Vår son är nu 6,5 månad och vi skulle gärna vilja att han använder större nappar då han gärna stoppar in hela nappen i munnen. Någon gång då och då har den fastnat till så han haft svårt att få ut nappen själv. Vi har köpt MAM:s större nappar men han verkar inte alls gilla att nappen (sugdelen) är större och vägrar ta de större napparna. Vi har under 3 veckors tid försökt vänja honom vid de större napparna men han spottar fortfarande ut napparna så fort han får dem. En variant är ju såklart att ta bort de mindre napparna och köra på "det stora napparna eller inga alls" men det är svårt för oss att motivera oss till det när man vet att det finns nappar i närheten som fungerar super.

Så nu undrar jag om något vet om Esskas nappar skiljer sig mycket i storleken mellan de små och det stora? Eller om någon eventuellt vet något märke som har en stor sköld med en liten napp?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 278
Senast: Calmiche
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 039
Hundträning Det får bli en tråd till på en gång. Vi roar oss alltså med lydnadsmoment utan tävlingsambitioner. Den svåraste nöten är apport. Det som...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Fruentimber
·
Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp