JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Åkte in till kontoret för att jobba mina 4 timmar idag. Jobbar oftast hemifrån men ska helst åka in någon dag i veckan.
Jag börjar vid 9. Före 11 var min hjärna totalt mos.
Det är nog dags att kontakta neurologen för sjukskrivning. Misstänker att mina dagar som förvärvsarbetande närmar sig slutet. Jag drar mig för det med tanke på FK
Värdet av en mobiltelefon?
Dagbok För ett litet tag sen så dog min mobiltelefon helt plötsligt. Jag fick problem med att svara på samtal så jag tänkte att jag skulle...
Startad av cassiopeja
17 Dec 2025
Svar: 5
Visningar: 705
Dagbok
Lite gott o blandat...
Dagbok 28. juni....
Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Startad av IngelaH
4 Aug 2023
Svar: 5
Visningar: 1 327
Dagbok
Funderingar kring utmattning
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet.
Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
Startad av Kristall10
19 Aug 2022
Svar: 138
Visningar: 18 460
Allmänt
Ett tappat självförtroende
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Startad av cassiopeja
22 Jun 2019
Svar: 13
Visningar: 3 967
Dagbok
Valvaka!
Tjatter Nja, de var snoriga i ungefär samma grad innan de började förskolan också, och jag minns det som att de som hade barn under pandemin...
julgrisen
1 minut sedan
Svar: 1 266
Visningar: 31 951
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Nu syns lönen hos banken, och det saknas lön :mad: väntar på lönebeskedet ska komma, så jag kan ta det vidare.
grodan21
12 minuter sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Vilken sorglig inställning från din son. Känns som ett väldigt egoistiskt resonemang. Självklart skall han hjälpa till med det han...
Smokey
13 minuter sedan
Valp 2026
Övr. Hund Vi hade 60 mil, kört fram och tillbaka över dagen alla gånger utom den sista då det var 50-års kalas samtidigt så då sov vi hos...
bollen__
22 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 37 514
Hund
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag förstår att det inte känns så, men jag tycker du låter som en toppen-hundförare. Du sysselsätter dina hundar, du är nördigt...
Capybara
51 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 512
Hund