Svarar alla! Jag har tyvärr inte swish, min gamla mobil kan (vill) inte längre hantera appar, har en nyare telefon jag fått efter min pappa men den verkar vara låst

och pappsen vet inte något om lösen då det var länge sen han använde den. Ska ta det med telefonbutiken butiken senare....
Vill inte skriva ut kontonumret här, och bara jag får ork så pm:ar jag, men just nu är jag för slut
Har jobbat, och det var skönt att umgås med mina bevingade vänner som numer är så tjenis att de hänger runt benen och rycker i min overall

Slutade tidigt idag och åkte sen och handlade. Medicinen var slut

men skulle komma på måndag, är vanligt med den, att den är slut alltså.... För ett år sen var det lång leveranstid då alla apotek hade slut på centrallagren, men då hade jag turen att få hjälp av en underbar expedit som hittade den på ett litet konkurrerande apotek i en stad några mil bort. OT....
Handlade mat och unnade mig faktiskt att köpa hårfärg och parfym (nåja, billighetsvarianterna, men iaf!!!), tänkte att om jag känner mig fräschare kanske jag mår något bättre? Ska ta ett bad ikväll och sen fixa håret, ha lite spakväll

Skulle ha åkt till biblioteket och hämta reserverade böcker men var totalt slut efter affären så jag åkte hem och däckade i sängen en timme
Har pratat med ridskolechefen för ridskolan som ev vill låna min fina Mirakel, de kommer och provrider honom på söndag, jag hoppas att det blir av och att det blir bra. Tror han skulle trivas ypperligt med ridskoleliv, faktiskt!!

Ska nu dra mig ut i stallet och fixa iordning, få se om det kommer någon spekulant idag eller om hon dyker upp senare i helgen, vi har inte hörts av sen mitten av veckan. Har dock några fler som var intresserade av att komma och kika på Sonja, så även där hoppas jag att det löser sig snart och bra!!