Just nu känns det som att jag inte manövrerar alls, snarare sitter i en båt utan åror och bara kastas runt, vilket var vad jag drömde inatt

Men omtanken härifrån gör mig alldeles varm och är till stor hjälp, läser tråden när det känns som värst
Inser nu att det är en blandepisod jag har just nu, för trots att jag är så låg så är jag enormt handlingskraftig, smått manisk... Kan inte sitta still långa stunder utan är och river överallt, sorterar papper, ringer samtal städar och städar igen. Det har såklart sina fördelar men det gäller att inte falla in i ett alltför maniskt beteende, eller ta förhastade beslut. Det var ju just impulsiviteten som försatte mig i skuldsituationen förra skovet (som dock var för mer än fem år sen).
Positivt är attt jag i min rastlöshet började gå igenom necässärer och se där hittade jag fyra tabletter, så nu kunde jag trots allt påbörja medicineringen

. Med mecinering, utan skiftjobb och/eller traumatiska upplevelser ska jag hålla mig "frisk" enligt min läkare (och jag tror på honom!) Inte ens när Leo dog halkade jag in i något allvarligt skov, blev bara liite manisk, vilket var till hjölp med att reda ut alla praktiska saker.
Försöker nu noga analysera huruvida beslutet med hästarna är ogenomtänkt eller inte, men det känns som rätt beslut i dagsläget, dessutom vet jag ju ännu inte OM jag blir av med dem... Men helt hästfri behöver jag inte bli, finns två fina hästar på jobbet och ägaren vill mer än gärna rida ut med mig

Dessutom börjar snart fölsäsongen på förra jobbet och just föl har en enormt positiv effekt, hade iaf efter Leos död. Att mysa med en liten fölunge samt se deras livsglädje gör det svårt att vara alltför låg, om än bara för en stund

Men just nu letar jag efter de små stunderna, för de tankar ju någonstans på mig