Narnia - Häxan och Lejonet (ULVLEK)

Vad? Var det inte superduperuppenbart att jag var siare? Jag tyckte jag talade om så fint vem jag tänkte sia genom att misstänka den lite extra (i alla fall med Gabby och hemlig) och sedan i första inlägget så kom min "dom".
Ja :p sedan var det ett inlägg innan omvandlingen där du skrev att du trodde Q var god men att du inte godförklarade någon utan att veta. Eller något. Du ville alltså vara tydlig med att visa att du inte siat Q om du skulle åka.

Jag misstänkte Q för att vara den omvandlade. Det var något i hennes inlägg där hon skrev att tvillingarna borde inte ha blivit omvandlade för då borde den andra tvillingen märkt det. Jag tänker att tvillingen borde vara den enklaste att lura.
 
Ja :p sedan var det ett inlägg innan omvandlingen där du skrev att du trodde Q var god men att du inte godförklarade någon utan att veta. Eller något. Du ville alltså vara tydlig med att visa att du inte siat Q om du skulle åka.

Jag misstänkte Q för att vara den omvandlade. Det var något i hennes inlägg där hon skrev att tvillingarna borde inte ha blivit omvandlade för då borde den andra tvillingen märkt det. Jag tänker att tvillingen borde vara den enklaste att lura.
:D
tur inte du var med då:cool:
 
Denna leken har varit jätte roligt att följa på läktaren. Så här bra koll på vem som har vilken roll brukar jag inte ha när jag leker :rofl:

Sedan var det rätt skönt att kunna skriva teorier och sådant i åskådar lyan utan att bli anklagad för att vara ulv :angel:
 
Ja :p sedan var det ett inlägg innan omvandlingen där du skrev att du trodde Q var god men att du inte godförklarade någon utan att veta. Eller något. Du ville alltså vara tydlig med att visa att du inte siat Q om du skulle åka.

Jag misstänkte Q för att vara den omvandlade. Det var något i hennes inlägg där hon skrev att tvillingarna borde inte ha blivit omvandlade för då borde den andra tvillingen märkt det. Jag tänker att tvillingen borde vara den enklaste att lura.
Jag var ju väldigt skeptisk till Q i samband med Gabby-lynchen då jag verkligen tyckte att hon blåste upp världens problem och målade upp alla scenario för att understryka hur svårt det skulle bli. Men jag har ju varit väldigt uppe i jobbet under den här leken och är i en fas där jag har deadlines, varpå jag kan bli "Men sluta diskutera och gör som jag säger, för det blir ändå så!":rofl::rofl::rofl: Och bara har målet för ögonen, allt annat är underordnat. (Det här är alltså sant!) Så jag trodde att det kanske spillde över i leken.
 
Jag skriver väl här också- så här såg mina gissningar ut nån gång innan DL 3. Majoriteten var ju rätt iaf :p:angel:. Ja innan Q förstörde genom att byta sida då :devil:

Myrten - siare
Blacksmithfarm - ängel
Mirtai - Bybo
Q4 - tvilling
Derring-do - tvilling
Hemlig - bybo
Fio - spion

Gabby_Ossy - ulv
Snurrfian - ulv
 
fast ni hade väl en fundering om att jag var tvilling med @LenaH om jag inte missminner mig ?
själv tyckte jag att jag var övertydlig som så klart höll DD god i minut och parti utan omsvep sas....

Ja, första dagen var cirkus inne på det. Men efter att cirkus blivit siad (vi fick den spionraden) och du röstade direkt efter Myrten så trodde vi definitivt du var spion!
 
Ja, första dagen var cirkus inne på det. Men efter att cirkus blivit siad (vi fick den spionraden) och du röstade direkt efter Myrten så trodde vi definitivt du var spion!
hehe och det skrev jag till min :love: tvilling med att nu tror de nog att jag är spionen
Men det handlar ju bara om att tolka det som skrivs rätt ( vilket ibland går åt pipsvängen:p )
 
Jag skriver väl här också- så här såg mina gissningar ut nån gång innan DL 3. Majoriteten var ju rätt iaf :p:angel:. Ja innan Q förstörde genom att byta sida då :devil:

Myrten - siare
Blacksmithfarm - ängel
Mirtai - Bybo
Q4 - tvilling
Derring-do - tvilling
Hemlig - bybo
Fio - spion

Gabby_Ossy - ulv
Snurrfian - ulv
Jag trodde också fio var spion rätt länge! Sen blev jag nojjig och trodde hon var omvandlad bybo.
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 498
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp