Bukefalos 28 år!

Narnia - Häxan och Lejonet (ULVLEK)

Kan vi få en sammanställning?

Jag överlåter det med varm hand åt @bollen__
Jag har en viss skrivkramp. Eftersom ni i princip varenda jäkla DL väntat så långt som möjligt med att bestämma vem ni ska rösta på så har jag varit tvungen att ha ett par tre scenarion halvskrivna.

Eller som jag skrev i LL-tråden för några dagar sedan:
"Tänk på mig då, som måste försöka omtolka en barnboksklassiker bara för att lekdeltagarna envisas med att lyncha och käka folk i helt fel ordning! :mad:"
 
Du hade en jäkla tur att @Mirtai gjorde en tabbe i sitt röstinlägg i den lynchen!

Alltså, jag hade inte tid och så läste jag att du var inne på Q och så var BSF det också. Var lite inne på BSF som ond men var inte säker och blev nojjig när ni andra verkade så säkra på att BSF var god. Och så tänkte jag att om iaf två spelare är inne på att Q är ond är ju iaf minst en av dem god, alltså någon jag kan lita på.

Missade ditt inlägg där du svängde om Q, läste och skrev från telefonen samtidigt som jag satt på restaurangen med en allt surare man där argumentet "jag kan inte lägga bort telefonen, jag måste rösta i ulvlekar" blev allt mindre hållbart :p

Så jag blev utröstad för att jag röstade på en ond ;)
 
Förlåt att jag har förvirrat alla :o:o:o
Ska nog vara med i en åskådarlya nästa gång, men sen så får ni stå ut med mig i en lek igen. Så ska jag försöka förstå era hintar bättre och likaså ge bättre själv :D
 
Tja, jag vill också ha ett då. Jag röstade på 5 onda av 7 möjliga och siade 2 onda på 3 sior.
men du behöver ju inte tröstas :p
Tänk dig mig då som var del i att vara på väg i en promenadseger för de goda - blir omvandlad och stupar på målsnöret ...
Jag behöver tröst !
:cry::cry::arghh::arghh:
 
Förlåt att jag har förvirrat alla :o:o:o
Ska nog vara med i en åskådarlya nästa gång, men sen så får ni stå ut med mig i en lek igen. Så ska jag försöka förstå era hintar bättre och likaså ge bättre själv :D
såklart du ska vara med igen !!:)
Det ÄR svårt att vara ensam god i sin första lek och ibland är det svårt att tyda spioninfon!!
 
Förlåt att jag har förvirrat alla :o:o:o
Ska nog vara med i en åskådarlya nästa gång, men sen så får ni stå ut med mig i en lek igen. Så ska jag försöka förstå era hintar bättre och likaså ge bättre själv :D
Det du skrev gjorde att jag kunde känna mig säker på Myrten!!
Det fanns nämligen en yttepytterisk att hon skulle vara omvandlad och att de skippat käket, men din kommentar gjorde att jag kunde bortse från det!

Det är inte lätt i början, men jag tycker att du gjorde ett bra jobb!:up:
 
Jag överlåter det med varm hand åt @bollen__
Jag har en viss skrivkramp. Eftersom ni i princip varenda jäkla DL väntat så långt som möjligt med att bestämma vem ni ska rösta på så har jag varit tvungen att ha ett par tre scenarion halvskrivna.

Eller som jag skrev i LL-tråden för några dagar sedan:
"Tänk på mig då, som måste försöka omtolka en barnboksklassiker bara för att lekdeltagarna envisas med att lyncha och käka folk i helt fel ordning! :mad:"
du behöver vin !:angel:
 
skit också !!
du får krama lillasystern :)
Ska göra det. Men sen var du faktiskt med och grävde din egen grav, för när du började misstänka mig hej vilt för allt möjligt blev jag sur och bestämde att om vi nu skulle förlora för att någon lurat mig totalt så skulle det iallafall inte vara min egen tvilling.

Är faktiskt lite nöjd med att jag lyckades få någon att tro mig i slutet, när fio åkte och var god sa jag till min syster att "Fan då, nu kommer de äta hemlig inatt och lyncha mig imorgon och sen har plötsligt ulven ett hyfsat läge."
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 995
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp