Narnia - Häxan och Lejonet (ULVLEK)

Jag ska erkänna att om jag inte hade pratat med min lillasyster igår som är mycket bättre än mig på att ljuga så hade jag nog aldrig svängt om Q :o, för jag hade inte haft mage att hålla på så här som omvandlad :p:
planen var att du skulle vara min allierade i att få ut de andra goda ;)
Och dessutom hade du blivit käk så hade de hittat mig omgående tror jag.......
 
Ska göra det. Men sen var du faktiskt med och grävde din egen grav, för när du började misstänka mig hej vilt för allt möjligt blev jag sur och bestämde att om vi nu skulle förlora för att någon lurat mig totalt så skulle det iallafall inte vara min egen tvilling.

Är faktiskt lite nöjd med att jag lyckades få någon att tro mig i slutet, när fio åkte och var god sa jag till min syster att "Fan då, nu kommer de äta hemlig inatt och lyncha mig imorgon och sen har plötsligt ulven ett hyfsat läge."
Jag skrev ju det till dig att jag tyckte du var duktig !:)
 
Jag försökte lämna meddelande att jag fick info på natten genom att säga att jag sovit och varit utvilad efter natten :p
 
du gjorde det görbra! Jag trodde DU var spionen ! det var därför du blev käk!
Vad? Var det inte superduperuppenbart att jag var siare? Jag tyckte jag talade om så fint vem jag tänkte sia genom att misstänka den lite extra (i alla fall med Gabby och hemlig) och sedan i första inlägget så kom min "dom".
 
@cirkus nu måste jag fråga, hade du fattat redan här att jag och Q var tvillingar, eller var det bara min paranoida hjärna som fick mig att tro det?

Tvillingarna lär inte ha röstat på varann!
hemlig ->LenaH
LenaH -> bsf
Snurrfian ->q

Derring-Do ->cirkus
Gabby_Ossi ->bsf
Mirtai -> q


Med största snnolikhet är dessa inte tvillingar med varann - tex du och jag ;) eller Mirtai och q. Däremot så kan Mirtai vara tvilling eller du. Men inte ihop med q resp mig.

Sen vet vi ju att ingen av de som röstat på habina är tvilling med henne heller - men de kan ju också vara tvilling med vem som helst annan
 
Kan lägga till mina då:

DL1 - cirkus
DL3 - Gabby
DL5 - hemlig

Jag var egentligen inne på Q eller BSF vid DL5, men så blev hemlig så misstänkt att jag bara måste ta henne för att få klarhet i var hon stod.
jag var sketanöjd att du INTE siade mig där !!
Du visade dig vara mänsklig.....
 
Förlåt att jag har förvirrat alla :o:o:o
Ska nog vara med i en åskådarlya nästa gång, men sen så får ni stå ut med mig i en lek igen. Så ska jag försöka förstå era hintar bättre och likaså ge bättre själv :D
Nej, det är bara att leka på! Det kan ta ett tag innan man kommer in i det!
 
Vad? Var det inte superduperuppenbart att jag var siare? Jag tyckte jag talade om så fint vem jag tänkte sia genom att misstänka den lite extra (i alla fall med Gabby och hemlig) och sedan i första inlägget så kom min "dom".
haha jo jag skrev det till theodor råkade komma på fel citat( så går det när man släpper på vaksamheten för fy sjutton vad jag haft järnkoll på vart jag skrivit vad i denna leken !!)
 
jag var sketanöjd att du INTE siade mig där !!
Du visade dig vara mänsklig.....
Jag är ytterst mänsklig.

Nej, men det blev så krångligt för jag kunde verkligen inte placera hemlig och så blev hon misstänkt. Om jag inte siat henne och inte prickat ulven så var risken överhängande att hon blivit utröstad. Så jag kände inte att jag hade något val, även om du, BSF och även fio susade runt i mitt huvud.

Nu har jag lagt ner jobbet för kvällen och hänger här med er istället. Synd att jag inte har något vin bara. Fast jag har möte imorgon på en annan myndighet och ska presentera en massa jox, så det är nog bra.
 
men du behöver ju inte tröstas :p
Tänk dig mig då som var del i att vara på väg i en promenadseger för de goda - blir omvandlad och stupar på målsnöret ...
Jag behöver tröst !
:cry::cry::arghh::arghh:
Fast om inte omvandlingshelvetet kommit hade jag varit Miss 100 % och då hade jag med gott samvete kunnat dra mig tillbaka till Ulvspelspensionärshemmet!
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 498
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp