Nästa galoppgeneration - dräktiga ston

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Gisburne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 48
  • Visningar Visningar 5 055
Sv: Nästa galoppgeneration - dräktiga ston

Ditt shettissto är inte uppdaterad på den senaste Shettisforskningen. Jag kan presentera henne för porslinsshettisen Sharon!:devil:

Ditt shettissto är inte uppdaterad på den senaste Shettisforskningen. Jag kan presentera henne för porslinsshettisen Sharon!:devil:
Ah, så måste det vara! Fast ingen av de för tillfället 4 shettisarna här är särskilt känsliga... "Ligghall, vad är det?" typ. "Sånt är för mesar!" :angel: (Fast fölen går gärna in där ibland och rullar sig, förstås.)

Någon som har erfarenhet av Jaunty Jack, förresten? Honom själv eller avkommor.

Lady Symphonia dräktig med Songline.

Har inga kort eftersom jag har små minifotografer som har pajjat kameran... Stoet har ett par barn efter samma hingst sedan tidigare, har inga planer för nästa år eftersom det här blir en så sen unge (10 juni enl planen), men vi får väl se...;)

Kul! Songline står på min lista över tänkbara framtida fadershingstar. :love: Visst fick du ett föl e. Songline i år också u. Nobban? Eller var det nån annan... :o

magic spell är dräktig för första gången..:) ska bli super skoj...
är dräktig med bosuns watch. (vet inte om det är rätt stavat)
ska tyvärr inte föla förr än väldigt sent.

Och vilken fullblodshingst hade ni lagt på henne??

Rent spontant skulle jag kunna tänka mig Songline till henne.
Du får då Lyphard 3x4x4 och Northern Dancer 4x4x5x5.
Men allt beror på hur hon var i lynnet på banan och i träning.

Var hon lugn och stabil skulle Songline inte oroa mig, trots att så mycket L och ND kan ge mycket nerver.
Flyinfact, min favvo, skulle ge Lyphard 4x4 och ND 4x4x5x5.

Var hon nervig skulle jag söka mig ND-fritt eller med ND längre bak typ Eishin Dunkirk.

Hur hon är byggd, liten, stor, kraftig el finlemmad spelar in också.

Hon har mest gått sprint så jag försöka få in lite distans.

/Steepler/

Jag är verkligen långsam..har inte varit här på ett tag.
Ja, det var min som startboxvägrade. Underbart temprament. Fick tyvärr en kotsesambensfraktur och har åkt till nangiala!:cry::cry:
Annars var han riktigt snabb. Mycket arbetsvillig och alltid glad!

Liknande trådar

Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
503
Senast: DeCloe
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
161
Senast: Grazing
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 760
Senast: WildHorse
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 239
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31