gylle
Trådstartare
Någon som vet om det finns någon form av kopior på dessa mjuka syntetbett, har försökt leta runt utan att hitta något någonstans, sitter nu med mitt andra söndertuggade "äkta" Nathe/Flippan bett och har fått nog av att ge närmre 2.000:- för ett bett som inte ens håller ett år. Samtidigt har jag i stallet en dam som vägrar att ha något annat bett än sitt älskade mjuka Nathe. Försökte lura henne att ha ett happymouth pelham istället stick och brinn sa hon plocka ut det hårda äckliga skitet ur munnen på mig....
Inte ett enda begagnat verkar finnas (de är väl söndertuggade
) så då började jakten på en kopia av något slag. Kravet är att det är en lika mjuk mundel som Nathes mjuka (finns både mjuka och hårda tydligen) helst rakt men annars tredelat. Har som sagt haft Flippan sidorna nu på bettet men skulle nog funka lika bra med pelhamsidor eller tom kombinerat.
Någon som vet om det finns något annat bett som är kopia eller väldigt snarlika (till lägre pris) ????
Inte ett enda begagnat verkar finnas (de är väl söndertuggade
Någon som vet om det finns något annat bett som är kopia eller väldigt snarlika (till lägre pris) ????