Buck
Trådstartare
finns det? har nb till min stora häst och hon går super bra med dem ^_^ men min lilla shettis som haft fång (senaste var för 1,5 år sedan), ja hon har haft flera fång anfall genom åren orsakade av okunskap m,m och hon är inte röntgad. men nu är hon bra bortsett från att gamla hovslagaren gav henne höga trakten som vi nu försöker ta bort utan att ge hästen för mycket smärta) blir lätt lång i tån och nu när trakterna sakta tas bort och vi försöker få ordning på tårna så funderar jag om man kan ha nb skor på henne för att underlätta överrullningen.
tror ni man att det finns nb skor som kan passa en så liten? och tror ni det är lönt att ha skor på en gräsklippare som inte äter gräs utan bara står i hagen och ser söt ut?^_^. ponnyn är 14 år och har haft höga trakter (+ illaluktande strålar
visste inte varför förens nuvarande hovis förklarade) i ca 6år, de sista åren slarvade gamla hovis bara mer och mer tills han försvan :/ synd bara att man inte insåg att höga trakter = dåligt tidigare 
kan ni hjälpa mig lite? (kommentarer om varför vi inte röntgat osv undanbeds då jag vill ha hjälp med skor för att kunna hjälpa hästen)
tack
tror ni man att det finns nb skor som kan passa en så liten? och tror ni det är lönt att ha skor på en gräsklippare som inte äter gräs utan bara står i hagen och ser söt ut?^_^. ponnyn är 14 år och har haft höga trakter (+ illaluktande strålar
kan ni hjälpa mig lite? (kommentarer om varför vi inte röntgat osv undanbeds då jag vill ha hjälp med skor för att kunna hjälpa hästen)
tack