Natural Horsemanship *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Halsringen är en av Linda Tellington-Jones produkter.
I stallet där jag har min häst har stallägaren en liten hästsportbutik, till vilken hon beställer produkter ifrån Tyskland.
Denna halsring beställde jag ur en av de tyska katalogerna så jag vet inte om man kan få tag på den i Sverige på annat sätt.
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Några bilder från idag... ingen riktigt träning vill jag inte påstå.. jag blev ganska oseriös:D Ridningen var bedrövlig men jag har inte tränat det så mycket heller... ni får två bilder iaf.. en trav bild och den andra håller jag på och ska flytta framdelen.
Från marken skojade jag egentligen bara till det lite... men här är bilderna iaf..:)

trav.jpg

vnder.jpg

springer.jpg

hoppar.jpg

Här allihopa ser ni Inte hur jag skickar han över ett hinder utan egentligen skickar jag honom till himlen, för ni ser ju hur fint han följer min vänsterarm:rofl: :D
 
Senast ändrad:
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Diggar hans mule :D Den lyser som en liten lampa :idea:

Det ser ut som att ni båda har jätteroligt ut på bilderna så det är väl inget fel på dom alls ;)
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

underbara bilder :love: Fin häst!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Haha, jo Embla e en liten sockersöt varelse. Nu är hon ridponny minsann! Riktig sööööting! Synd att hon åkt tillbaka till ägaren bara, hade behövt henne här hemma så hon kunde fostra min bortskämda paintkorsning :cool: haha....:D
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Jättefina bilder :love:

Jag älskar ditt smile, det måste vara det vackraste på en hästrygg, när ryttaren kan smila och ha det så kul som du ser ut att ha det...
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Underbart fina tillsammans! :love:

Ett par nya bilder på mig och Ella. Har ingen annanstans att "träna" än på våran grusväg, så vi utnyttjade den idag. Kul hade vi iaf, även fast öppna-försöken vart mindre lyckade än igår. Jag övar ganska mycket tempoväxlingar, t ex kort trav, ökad trav osv, och tanken är att vi någon gång ska kunna få detta till mer avancerade rörelser. Men det dröjer nog ett långt tag fram till dess^^

Först försökte vi oss på lite öppna. Svårt dock när man har så litet utrymme att vara på^^

Sen vart det mest ett par "springbilder".






Och sen traskade vi ner till stallet.

Hehe, helt meningslösa bilder men mamma erbjöd sig att fota frivilligt och då fick hon väl göra det :p Fast de vart ganska tråkiga... Får ta bättre sen när vi kan hålla till i hagen eller liknande, för nu sjunker man ner typ 2 dm om man går där. :D
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

+ Hannaaa

Tack!
hehe ja visst gör det.. han är så söt med sin orangea(stavning) mule:D
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Tack så mycket!:)
hehe men jag ler ju inte ens:D jag får göra det tills nästa gång istället:D
Men du och din häst måste ha minst lika roligt ni är ju jättefina ihop!
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

De var inte alls meningslösa! det är allitd roligt att följa er två! ni är så fina ihop!
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

KL.
Här är jag och min isispojke.

Följa John
17614055.jpg

Stannar
17614056.jpg

bromsar från trav till skritt
17614057.jpg


ska försöka få mamma att fota någon dag snart också, när det är fint väder så vi kan vara ute ..
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

:rofl:Vart glad o se er.:rofl: Så duktiga ni är. tycker det är bra att ni gör olika saker.Är hon alltid SNÄLL? Tar m en banan oxså för den är kuul.:banana:
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

De var inte alls meningslösa! det är allitd roligt att följa er två! ni är så fina ihop!

Nja, jag är lite trött på att det bara blir en massa "springbilder"... Vi hittar ju på så mycket mer, men just nu känns det ganska svårt att kunna göra någonting iom att jag bara har en grusväg att vara på :crazy:

Men öppnan ska vi finslipa mer på, och så hoppas jag att den kan bli riktigt fin en dag! Men tack iaf :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
781
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Lady_S
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 300
Senast: Bee
·
Kultur Den gamla tråden har hamnat alldeles för långt bak, så tänkte att vi startar en ny fräsch en och hoppas att gamla och nya boknördar...
55 56 57
Svar
1 134
· Visningar
43 610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp