Natural Horsemanship *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

nu äntligen har jag fått lite bilder på mig och Saga när vi tränar NH!
Tyvärr ganska dålig kvalité men jag bjuder på några ändå!:p






Och så en bonus mysbild på oss två!


/Saga_
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Åh vad söta ni är! :love: Hon ser verkligen ut att tycka om dig och det du gör.
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Tack! Diggar dig och Ella också! var inne på din pixbox och guud så fina bilder du har på henne, både NH och andra:love:

Ja, Saga hon stormtrivs bara någon tittar o klappar på henne! Kan ligga på hennes rygg och mysa hur länge som helst!:love:
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Aaw, tack! :bow:

Vad heter du på pixbox? :)
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

hehe okej:) jag hatar mina bilder ibland också.. särskilt när jag har så fina från hällekis och inte alls lika fina från nu! då blir man lite deppig! men hoppas det kommer lite(mycket) snö snart så vi allihopa kan ta kort på fina ängar!:)
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Jättehärliga bilder! va fint ni passar ihop! så fin grimman va på henne.. fin till hennes färg:love:
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Bilder från idag...oseriösa som vanligt:D

hoppet.jpg

ett litet hopp..

pvg.jpg

påväg till buga..
bugan.jpg

nästan nere... något suddig kanske:angel:
slut.jpg

och slutet ur en buga..

mer bilder finns på min blogg: http://zahlo.blogspot.com/
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Jag finns under namnet "ElinFG":D
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

tack så mycket!
Att solen tittade fram idag gjorde mycket att bilderna blev lyckade! Både jag och hästen var glada att se solen! Det första jag tänkte när jag vaknade imorse och såg solen var "Heldag i stallet":D

Ja, jag tycker också färgen på grimman passar henne väldigt fint:angel:
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Tack!
Brandy är så ambitös så det har inte varit några större problem, han gör det jag ber honom om helt enkelt :D
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Till Saga_ : Min pålle heter också Saga, fast med två A.. (Saaga)
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Vilka fina bilder och vilken vacker häst :love:
Ni ser verkligen harmoniska ut tillsammans, roligt att se.
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Fina bilder som vanligt ser jag :love:
Även om du ser dem som mindre bra ur ett fototekniskt perspektiv, så har de alltid en sådan speciell känsla. Svårt att förklara men jag har börjat bli lite beroende av bilder på dig och Bingo :angel:
Ni ger mig en sådan motivation :bow:

Har varit in på din blogg en del och du har jätte fina bilder där, såg att du har börjat lära honom stegra, spännande.
Hur har du gått tillväga då? Skulle vara intressant att höra då alla verkar ha sina egna metoder.
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

åh tack:) haha ja du får jättegärna vara beroende.. jag älskar ju dina bilder också! så du får ut o fota lite nu!;)

Ja lite spännande:D och det börjar ta sig nu... jovvist jag kan sända dig ett pm om hur jag gör:)
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Sshameless, dina bilder är jättehärliga! Jag skulle bra gärna också vilja veta hur du gör för att lära din häst buga och stegra! Skulle gärna vilja lära min häst det, men det är svårt när man inte har en aning om hur man ska göra! Kan du hjälpa mig???
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Skulle vilja lägga ut lite bilder på min häst också, men har ingen som fotar.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
784
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Lady_S
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 300
Senast: Bee
·
Kultur Den gamla tråden har hamnat alldeles för långt bak, så tänkte att vi startar en ny fräsch en och hoppas att gamla och nya boknördar...
55 56 57
Svar
1 134
· Visningar
43 616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp