Naturkunskap B

Shit vad glad jag är att jag redan läst både a och b. Jag hajar just ingenting av det där nya fina systemet...

/Lavinia, som knappt hajar betyggsystemet heller. Vad var det för fel på 1-5, när man slapp räkna om till siffror???
Nej man förstår ingenting, och det värsta är att de som har det som jobb inte gör det....heller:confused:

@MissPumpkin Attans !:( Jag har mailat vårt komvux här på öa också, så får se vad de säger! Samtidigt fick jag ett mail idag med inloggning och så till kursen, så känns som de borde vetat att man behövt läsa en kurs till innan natur 2 om man bara läst natur A innan!

@MissPumpkin Attans !:( Jag har mailat vårt komvux här på öa också, så får se vad de säger! Samtidigt fick jag ett mail idag med inloggning och så till kursen, så känns som de borde vetat att man behövt läsa en kurs till innan natur 2 om man bara läst natur A innan!
a
Men då är det nog ingen fara, säkert den personen jag prata med som var helförvirrad. Verkar ju vara ett slående tema här på komvux (ja, jag är arg:p)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 917
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
796
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 736
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 285

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka