JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
West_
Startdatum
Startdatum
28 Aug 2003
Svar
Svar
6
Visningar
Visningar
2 023
Min hund är nog sjuk
Vi ska vänta nån dag och se om det blir bättre annars far vi till vetten. Hon är inte sådär akutsjuk utan jag tror hon har ont i magen, hennes inälvor har varit söndersparkade så dom är inte så hållbara så det har hänt en gång förr att Levern gick sönder
Blir så orolig, hon börjar ju bli lite till åren nu (snart 9)
Håll tummarna att det inte är nåt farligt
Nej, usch vad jobbigt..
Stackars vovven. Så jobbigt när de blir sjuka..Håller tummarna för att det inte är något farligt!!
Hoppas det
Ussh
, Hoppas verkligen inte det är någon fara med vovven , Hon kanske bara ätit något oätligt ,
Vi får hoppas på det bästa
Så kräsen som hon är är det nog inte så troligt
Ajdå , Lite till skilland från min som stoppar i sig innan han ens hunnit lukta eller smaka på det
,
Men det löser sig ska du se
Åh
Hoppas det inte är nåt allvarligt..
Övr. Hund
Behöver ventilera av mig…
Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Hundhälsa
Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓
Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Hundhälsa
Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Katthälsa
Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Kattbilder #10
Svar: 574
Visningar: 30 259
Katt
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Sätt en babygrind vid dörren så han inte kan smita ut när dörren öppnas.
Ska ni gå in utifrån kan du ha för vana att koppla honom ute...
Malibu_Stacy
18 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 486
Hund
Tovig katt
Katthälsa Min fluffkatt tolererar klippmaskin bättre än att bli borstad. Jag försöker klippa bort tovor om de är för jobbiga att borsta ut. Då tar...
Nikan
Idag kl 01:25
Svar: 9
Visningar: 542
Katt
Stärka 3 åring
Träning Jag har lärt mig massor om repgrimmor eftersom min hemska 7-åring är så reaktiv ute. Nu handlar ju mycket om tycke och smak, men jag...
Ramona
34 minuter sedan
Ringorm utan kli? Något annat?
Hästvård Ser lite ut som nässelutslag eller någon annan allergisk reaktion i huden. Isåfall bör det lägga sig rätt snabbt.
Ringorm behöver inte...
moster_punk
Idag kl 00:07
Svar: 2
Visningar: 175
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr @warg RID! man vet aldrig vad som händer.
OT. Själv är jag så himla deppig just nu. Jag vill verkligen bli tränare och MsvB-domare men...
Amanda_F
Igår kl 22:34
Svar: 1 254
Visningar: 97 815
Grenar