JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
West_
Startdatum
Startdatum
28 Aug 2003
Svar
Svar
6
Visningar
Visningar
2 137
Bukefalos 30 år!
Min hund är nog sjuk
Vi ska vänta nån dag och se om det blir bättre annars far vi till vetten. Hon är inte sådär akutsjuk utan jag tror hon har ont i magen, hennes inälvor har varit söndersparkade så dom är inte så hållbara så det har hänt en gång förr att Levern gick sönder
Blir så orolig, hon börjar ju bli lite till åren nu (snart 9)
Håll tummarna att det inte är nåt farligt
Nej, usch vad jobbigt..
Stackars vovven. Så jobbigt när de blir sjuka..Håller tummarna för att det inte är något farligt!!
Hoppas det
Ussh
, Hoppas verkligen inte det är någon fara med vovven , Hon kanske bara ätit något oätligt ,
Vi får hoppas på det bästa
Så kräsen som hon är är det nog inte så troligt
Ajdå , Lite till skilland från min som stoppar i sig innan han ens hunnit lukta eller smaka på det
,
Men det löser sig ska du se
Åh
Hoppas det inte är nåt allvarligt..
En hund till?
Övr. Hund Okej Buke, nu behöver jag input och kloka råd! 😁
Min spetstik fyller snart ett år. Hon är en otroligt rolig hund som älskar att leka...
Startad av Zinfernia
6 Sept 2026
Svar: 29
Visningar: 1 696
Hund
Hjälp min hund håller på att dö
Hundhälsa Igår åkte vi akut till veterinären för att vår hund hade satt ett tuggben i halsen. Vi trodde då att det bara skulle gå att ta ut det...
Startad av Castellini
31 Jul 2026
Svar: 78
Visningar: 7 710
Hund
Hund och bebis
Övr. Hund Det finns ju en del äldre trådar om mina hundar (alla tikar) från de senaste åren, då jag behöver bolla mina funderingar ibland. Och nu...
Startad av __sofia__
4 Jul 2026
Svar: 0
Visningar: 221
Hund
Omplacering - hur gör man? Hur klarar man sorgen?
Övr. Hund Jag är helt knäckt. Vi har kommit till beslutet att omplacera den ena tiken. Den yngsta, som är den raraste lilla själ man kan tänka...
Startad av prinsessfeminist
28 Jun 2026
Svar: 20
Visningar: 1 991
Hund
Autistic meltdown
Dagbok Ingen säger att du inte är smart men just att fokuset ofta för dig verkar ligga på iq och att det kanske inte alltid är så bra att haka...
_Elly_
4 minuter sedan
Svar: 1 199
Visningar: 78 201
Dagbok
SHL 26/27
Tjatter Förra säsongen försökte jag övertyga mig om att sluta bry mig. Men det går liksom bara inte. I dag står Herman i mål och tårarna...
Lilla
5 minuter sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Jag tycker 500 kr per månad till nöjen, utemat och andra icke nödvändiga utgifter är väl tillräckligt om budgeten är tight. Det är mer...
vilde
21 minuter sedan
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
2 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 582
Hund
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalde inte handpenning för min hund heller. Ingen av mina närmaste vänner heller. Jag fick den valpen jag blev ”lovad” efter våra...
Jollanlollan
46 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 951
Hund