Ni med häst i sthlm.

Jag står väl ungefär 3 (?) mil från stan eller hur jag ska förklara det.
Det kostar just nu 2.500 i det ingår det foder, silage + mat och Halm/spån. Alla fodringar, in - och utsläpp förutom ett in - eller utsläpp på helgen.
Full täckesservice med benskydd eller vad man vill ha.
Det finns en jättestor bra ridbana med full hinderbana (Hoppstall) Bra ridvägar, Fruktansvärt trevliga och hjälpsamma människor. Tränar för dottern till "ägarfamiljen" får träna jättebilligt och får hjälp så fort jag ber om det. Dom håller på att bygga ridhus och när det kommer ökar stallhyran till 3,100. Det blir ett 22*63 ridhus med en mycket bra botten/underlag :)
Finns även spolspilta, toa, tvättmaskin, sadelkammare som är vaaarm på vintern. m.m.
Jag älskar det stallet! :love:
 
Betalade 4200 O Det är väl en utav Stockholms mest välornade/mordasnte stall! Ingick: Foder, in/utsläpp täckesbyte och fodringar! Tillgång till ridhus/utebana och cantringsbana! Sen får man välja vad man vill ha hästarna ute i för hagar om man vill ha stora hagar och gå med massa andra så går det vill man ha en relivt stor hage men gå ensam så går det =) O Om man vill ha hästen ute hel Elr halvdag!
Sen kan man beställa mockning för 500 kr månad..
En till postiv sak är väl att inga andra får köpa ridhuskort så det är bara 31 som får rida i ridhuset!
 
vi betalat 4100. Då har vi ett nybyggt stall (invigdes i maj) med bra ventilation och ljus och öppen planlösning. 20x80 ridhus, en hopp- och en dressyrbana. Hästarna går ute heldagar i gräshagar som är riktigt fina, vi får väl se hur de blir till hösten... I hyran ingår strö (torv, halm eller spån) ensilage/hö, havre eller krafft, in- och utsläpp, enkelt täckesbyte och alla fodringar. Om du vill kan du jobba av lite av stallhyran genom att ta fodringar och dyl.. Du kan även köpa dig till extratjänser, allt från mockning till ridning av din häst. Vi är ca 30 hästar i stallet.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 052
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 678
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 641
Senast: Lhas
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 133
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bästa sms-appen

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp