Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Eller eventuellt andra dyra sadlar....... över 20 000 kr typ.......
Hur gör ni när dom behöver "service"? Typ omstopnning osv? Skickar ni iväg dom till nån som är "special" på ditt märke eller tar ni ngn som ni tycker är bra?
Saken är att min skulle behöva kollas o fixas efter hästen, frågan är bara vem jag ska anlita
Återförsäljaren e ju från uppsala o jag har ingen möjlighet att köra dit hästen för att sadlen ska stoppas. 60 mil känns lite långt
De är ju inte mer speciella att stoppa om än andra kvalitétssadlar. Så lämna du in den till den sadelmakaren som finns närmast och som har goda referenser givetvis.
Jag bor i sthlm så när mina skulle checkas så åkte jaguaråterförsäljaren ut till mitt stall och fixade det på plats. Men i ditt fall är det ju lite längre
Lantbruksdjur Jag har läst på lite om kalk visavi målarfärg i hönshus bl.a. här https://www.alternativ.nu/index.php?topic=164117.0
och tänker att väl...
Hundavel & Ras Angående hull så är det lite beklämmande att många är vana att se hundar i överhull. Corgi-raserna kan jag tycka ofta hålls i varierande...