Ni med koll...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Krulidut
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 498
Sv: Ni med koll...

:)

jag hoppas så innerligt att det funkar, var och kollade på henne igår och :love: de hade hoppträning för Mats Torstensson (Säger dig inget :rofl: hans dotter vann ÖM nu senast) iallfall hon hoppade helt UNDERBART och såg jätte trevlig ut att rida, lite fart i sådär :love: (rider fullblod nu och är aldeles fast..) ganska mycket tryck i traven då hon lätt tryckte på och ökade så nu tränar jag sitsen så att hag rätar upp mig.. :o allt för att det ska funka på provridningen.
nuvarande fodervärd är ju :love: med hon är alltid så go och glad. och sprider världenes ljus omkring sig :D

:rofl: nej men det är en kanon ponny (dock T-märkt :angel: ) har inte provridit ännu men jag får ha henne gratis men ägaren har ingen utrustning till henne så hon som är fodervärd nu fick köpa eget.

kommer OM hästen passar säkert sluta med att jag köper henne :smirk:

Kolla med nuvarande fodervärden om hon/han kanske vill sälja en del av grejjerna till dig!?

hon ska ta hem en ny ponny (den hon har nu var för pigg så hon ville ha nått lugnare) och det blir en D-ponny det med.

Vi skulle ha köpt egen ponny/häst för 15.000 så budgeten har vi.

Fick du den ponnyn? :)
Man kan väl inte tävla en t-märkt häst/ponny? (försöker inte vara negativ)

ska ej tävla ;) ska ha den på skolan och hobbyrida och försöka bli dressyr tant :angel:

nerj ska provrida nu till helgen *bildbomb då*

läder grimma och transpotskydd kanske? förlåt ifall nån redan sagt de orkar verkligen inte läsa igenom hela tråden nu!:P :)

Senast ändrad av en moderator:

TRANSPORTSKYDD :idea: kommer åka mycket transport så bra

lödergrimma kommer bli typ julklapp :angel:

Liknande trådar

Utrustning Tror nog att det är fler än jag på det här forumet som har lite mera prylar än vad man egentligen kanske behöver :angel: Men så började...
Svar
15
· Visningar
1 652
Senast: Bliss
·
Utrustning Jag har inte tänkt så förut men nu när jag jämför med andra så känns det som om jag är lite bortskämd och slösaktig med utrustning till... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 616
T
Tävling Vad anser Ni är en bra hederpris vid tävling där prispengar ej delas ut? Ska det vara hästrelaterat eller kan det vara något annat... 2
Svar
32
· Visningar
3 360
Senast: Beatrize
·
Utrustning Gissa vad jag har hemma just nu? ;) Två provsadlar - en ST Island och en ST Dressage!!! :bump::banana: På lördag ska jag provrida... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
36 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka