Ni med lite större söner, fotbollsdressar!?

Status
Stängd för vidare inlägg.

sissu

Trådstartare
Nu vill sonen ha fotbollsdressar alá Ronald Dinhijo m.fl. och jag har ingen aning om var jag skall leta..Själv så tycker jag fotboll är skräp och vet inte var jag skall börja.

Har sökt på nätet, kollat i affärer m.m. Vet ngn. var de finns??

Tacksam för hjälp innan jag blir ihjältjatat ;)

MVH/
 
Sv: Ni med lite större söner, fotbollsdressar!?

I vanliga sportaffärer brukar det säljas, åtminstone i de större kedjorna. Skulle kanske tro att det inte riktigt är säsong just nu bara.
Titta också på marknader, festivaler och liknande där det är hur många som helst som säljer med alla möjliga lag och namn.
 
Sv: Ni med lite större söner, fotbollsdressar!?

Marknader brukar vara ett bra alternativ för detta, men det är ju vinter :devil: och inga marknader på länge och han vill ha nu :eek:

Så då tänkte jag att det måste ju gå att hitta på nätet, men det var inte så lätt som jag trodde..

MVH/
 
Sv: Ni med lite större söner, fotbollsdressar!?

Har inga barn, men gillar själv fotboll :D och
Ronald Dinhijo
:rofl: snälla, köp inte en tröja med namnet skrivet så...

Vill du ha originaltröjor så kan du beställa från tex denna sida : SvenskaFans - shop

Men då måste du först ta reda på vilket lag utvald spelare spelar för, vilket nummer det ska vara på tröjan, och hur namnet stavas ;) .

Tröjor som säljs på marknader etc. är oftast kopior, bra att veta kanske även om man inte tycker det spelar någon roll. Originaltröjorna går på runt 600 kronor st.
 
Sv: Ni med lite större söner, fotbollsdressar!?

Tack ska kolla in där.. Har hittat en tröja och NEJ, han skall inte få namnet på den alls, utom i så fall sitt egna och ett nummer..

Nu har vi även lyckas klura ut hur han stavar :-)

Det var ju den sidan jag lyckades hitta..

MVH/
 
Senast ändrad:
Sv: Ni med lite större söner, fotbollsdressar!?

zesel skrev:
Tröjor som säljs på marknader etc. är oftast kopior, bra att veta kanske även om man inte tycker det spelar någon roll. Originaltröjorna går på runt 600 kronor st.

Det spelar roll för den seriöse fotbollsfanatikern! Man vill ju visa att man är ett riktigt fan som vill stödja sin klubb och inte någon kopia.
 
Sv: Ni med lite större söner, fotbollsdressar!?

Sjalen skrev:
Det spelar roll för den seriöse fotbollsfanatikern! Man vill ju visa att man är ett riktigt fan som vill stödja sin klubb och inte någon kopia.
Ja självklart! :D Därför har jag min egen originaltröja från Vfb Stuttgart - man vill ju stödja sin klubb! Skulle aldrig falla mig in att köpa nå´n kopia (samma sak med muggar etc. som ju är ett måste till kaffet de dagar det är match... :o ) .
 
Sv: Ni med lite större söner, fotbollsdressar!?

För ett glin på 10 år spelar det ingen roll om det är äkta eller fejkvara, bara det SER ut som den äkta varan. Men som vuxen så klart att det är viktigt..

Men samtidigt så tycker jag det är vansinnigt dyrt, han skall ha och han ska betala själv för sparade pengar och hittar jag ingen fejkvara så tänker han betala 800kr :eek: för att få den äkta med sitt namn på..

Stackars barn, de förstår ju inte att de växer ut tröjan på ett halvår.

Pust!!
 
Sv: Ni med lite större söner, fotbollsdressar!?

Köp en stooooor tröja som räcker länge ;) ...
Min man fick sängkläder och handduk när han var runt 11 år med sitt favoritlags logga tryckt på dessa. Han sov med handduken som gosedjur i sängen!!! Den finns fortfarande kvar (inte som gosedjur i sängen dock :p ), men det går inte att se trycket längre. Slänga den är det inte tal om!

För hans del ledde det fanatiska intresset till att han spelade fotboll själv under många års tid, och hade en meningsfull fritidsysselsättning som gav motion och vänner. Tyvärr satte en korsbandsskada med kroniska knäproblem stopp för en professionell karriär.

Det låter bra tycker jag att han får stå för tröjan för sina sparpengar. Hoppas hans fotbollsintresse håller i sig - det är en bra hobby! Särskilt om man spelar själv också! :)
 
Sv: Ni med lite större söner, fotbollsdressar!?

Ems skrev:
I vanliga sportaffärer brukar det säljas, åtminstone i de större kedjorna. Skulle kanske tro att det inte riktigt är säsong just nu bara.
Titta också på marknader, festivaler och liknande där det är hur många som helst som säljer med alla möjliga lag och namn.

SPortaffärer - ja.
Marknader - om man själv vet vad man ska ha. Där brukar finnas tröjor från spelarens f.d. lag, och det är knappast godkänt att få en grönvit-randig Henke-tröja NU! Åtminstone skulle min 10-åring få ett total-bryt! :crazy:
 
Sv: Ni med lite större söner, fotbollsdressar!?

Ska du köpa "orginal" så är det svindyrt. Om du känner ngn som ska åka utomlands så be dem köpa tröjor, inte orginal där heller, men det duger till "smågrabbar". En äkta tröja för ett svenskt lag går ju på 6-700 kr i centilong.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Innan jag tar det stora beslutet att köpa min första egna häst tänkte jag att det vore en god idé att först hyra en häst från ett...
Svar
11
· Visningar
1 766
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att tycka att det är fascinerande hur hjärnan funkar! Jag tittade på TV häromdagen. Det händer inte så jätteofta...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: CiaB
·
Hundavel & Ras Aningen märkligt inlägg kanske, men jag hjälper en anhörig att hitta rätt ras till kommande hund (mest för att kunna hjälpa till att...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 233
Senast: mackan
·
Skola & Jobb Hej! Jag vet att det finns människor som jobbar med att svara på sådana här frågor, och har koll, men det är ju helg... Och, jag vill...
Svar
13
· Visningar
1 130
Senast: lizan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp