Ni som bor i Göteborgsområdet

Angående den pågående Påskfebern som just nu rasar i Göteborgsområdet låter Konstapel Knut meddela att tips från allmänheten strömmar in. Ligan bakom utbrottet tros ha lagt ut förvillande sidospår i form av Monsterliknande kreatur i folksamlingar, men Polisen låter sig inte luras utan konstaterar att här har många armar varit i farten och att de kommer att gå till botten med det hela. Kreaturen tros vara någon form av italiensk corsning, dock osäkert om det rör sig om en Poo eller Doodle. Konstapel Knut påtalar att de följer epidemins framfart mycket noga. Smittan kan ha spridits via PåskHyacinter och de ansvariga fruktar att spridningen kommer att öka då mat och dryck intas under helgen. Alla uppmanas till skärpt uppmärksamhet i Påsktrafiken.

:cautious:
 
I stan var de restauranger som finns öppna (även om de inte är så många i vår liss
Polisen är mycket förtegen i dagsläget men har startat en utredning om eventuella maffiakopplingar till utbrottet. Boende uppmanas öppna ventilation, dörrar och fönster eller stanna utomhus samt hålla sig uppkopplade.

:nailbiting:

Ska man börja koppla människor nu också? Kopplingstvånget går verkligen för långt, över alla gränser. :crazy::nailbiting::meh:
 
Veterinären sydde en gång ihop ett sår på ett finger på vårt barn. , hon visade glatt upp fingret i skolan och sa att detta har veterinären sytt ihop. Skolan var dock lite känsliga för det och ringde hem och förhörde sig om våra rutiner för att ta våra barn till läkare. Tycker det var lite överkänsligt av dem :angel::down: . Det var praktiskt för att veterinären var ändå på plats och det blev jättefint ihopsytt och läkte fint. Fast efter det så vågade vi inte använda veterinären igen till våra barn iallafall.
 
Kan bara föreställa mig hur mycket huvudbry den här tråden skulle orsaka om den hamnar på Googles förstasida för sökorden "Öppettider Hede Fashion Outlet". Bra reklam för forumet, här finns massor av engagerade skribenter men hela högen är totalt ohjälpsamma :D
 

Liknande trådar

Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
776
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 820
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
822
Senast: mamman
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 789
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp