Ni som bor i Göteborgsområdet

Starta en egen tråd om veganism i stället! :rage: Den här tråden handlar om ... ööh... whatever. :cautious:
Men vi har ju pratat om detta så många gånger nu. Du äger inte trådjävelen. Men om du vill prata om trådiga grönsaker så tycker jag att sparris kan vara hopplöst trådigt ibland. Jag gillar färsk sparris bäst, lätt förvällda, snabbt stekta i lite olivolja med flingsalt. Då blir de inte trådiga.

Men vi har ju pratat om detta så många gånger nu. Du äger inte trådjävelen. Men om du vill prata om trådiga grönsaker så tycker jag att sparris kan vara hopplöst trådigt ibland. Jag gillar färsk sparris bäst, lätt förvällda, snabbt stekta i lite olivolja med flingsalt. Då blir de inte trådiga.
Ja det är gott! Skägget på musslor däremot :wtf:

Trådiga och sega bläckfiskarmar är annars ganska läbbigt tycker jag @mandalaki 🐙

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 777
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 614
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 017
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31