Ni som fått nya Börjeskatalogen...

Thera

Trådstartare
... vad gillade ni bäst? Och sämst? Vad ska ni köpa?

(Kanske finns en sån här tråd redan, men jag hittade ingen.. )

Själv blev jag väldigt sugen på det nya regntäcket med halvhals, det som var i blå-lila-rutigt. :d Hittade tyvärr ingen bild..

Och schabraken var snygga också!

Annars var det väl inte så mycket att hänga i granen. Jag väntar fortfarande på att märkessortimentet i butiken ska finnas i katalogen, men blir lika besviken varje år.. :(

Sv: Ni som fått nya Börjeskatalogen...

Finns den att läsa på internet? :confused:

Jag vill också ha katalogen.. *suck*
Den är ju tryckt och har väll börjat skickas ut till folk, själv har jag givetvis inte hunnit fått den ännu dock. Och såklart så är de ju sega som vanligt med att uppdatera hemsidan.

Det är FUSK FUSK FUSK att diskutera nya katalogen innan jag har fått hem min eller i vanlig ordning - hunnit till Scandinavium och hämtat ett gäng!

tog en katalogen igår på stallbacken, men den ligger hemma (har inte öppnat den än)
men de nya shabraken för typ 139 kr (om de är med i katalogen) är jättefina!!
märkesgrejerna kunde de gott ha med i katalogen, men det är väl mot börjes principer att ha en massa märkesgrejer. sen är det kanske svårt, eftersom mkt av märkesgrejerna har de ju inte JÄMT.
för mig spelar det ingen roll, handlar ju bara i affären ändå :) (om jag ska va lite ego...)

Fick den i postlådan alldeles precis! :bump:
Har dock inte hunnit titta i den än..

Thera skrev:
... vad gillade ni bäst? Och sämst? Vad ska ni köpa?

(Kanske finns en sån här tråd redan, men jag hittade ingen.. )

Själv blev jag väldigt sugen på det nya regntäcket med halvhals, det som var i blå-lila-rutigt. :d Hittade tyvärr ingen bild..

Och schabraken var snygga också!

Annars var det väl inte så mycket att hänga i granen. Jag väntar fortfarande på att märkessortimentet i butiken ska finnas i katalogen, men blir lika besviken varje år.. :(

det jag beställde diket ar dom där ridskrona, (svarta) med dragkedja :love:

Ingen katalog i sikte:(

Är det mycket nytt i katalogen eller är det som vanligt? Mest samma gamla grejor?

jennis skrev:
Ingen katalog i sikte:(

Är det mycket nytt i katalogen eller är det som vanligt? Mest samma gamla grejor?

Det är väl som vanligt, mest gammalt, lite nytt inblandat. Mest nytt var det nog på täckes -och klädfronten.

Benskydden var dock nästan exakt samma, likadant med tränsen och betten.

Jag är glad att jag har så nära dit, annars hade jag nog aldrig handlat därifrån...

tycker det inte bvar så mycket,
lite uppfrächning i täckes & shabrak väg.
blev sugen på fleecetäcket, och regntäcket med hals =)
får titta närmare på det i scandinavium (:

Jag funderar på att köpa fårskinnen till senskydden... Och så deras lädersenskydd... Intefarligt med 370 spänn för läderskydd med fårskinn!!!

Tusan, såg att stallet hade fått katalogen idag - men den ligger såklart INTE i brevlådan när man kommer hem. Hrmm

Jag tänkte köpa mig rumpvärmaren och sen det nya Bucastäcket i olivgrönt :love:

Jag ska köpa fårskinnspaden som bara kostade 398 kr och ett par ridbyxor! Nån som har fårskinnspaden därifrån som vet hur den är?

jag funderar på det rutiga ulltäcket...

Jag vill köpa Bucas transportskydden, :D

Ang transportskydden på sida 148 (7152 Transportdamasker Super).
Är det bara jag som är vimsig eller sitter framskydden upp och ner? :crazy:

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 838
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 172
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 568
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade fått tag på en extra ridlektion, och det kändes faktiskt ganska snöpligt att jag stod uppskriven på stallets ilsknaste och...
Svar
0
· Visningar
286
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma