Ni som jobbar i butik!

Sv: Ni som jobbar i butik!

Då ska ni pröva underkläder på V.S där finns en ringklocka inne i varje provhytt som man själv plingar på om man behöver hjälp eller en annan strl på bh. Loove it!

Sv: Ni som jobbar i butik!

Enligt direkttiv så "hugger" vi alla kunder. Något jag haft väldigt svårt med då jag själv hatar det när jag går i butiker, jag blir gärna hälsad på men vill jag ha hjälp säger jag till. Däremot kan jag bli störd ibland när personal inte reagerar om det är något jag uppenbart vill ha hjälp med, då borde dom kunna agera ändå.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 339
Skola & Jobb Hej, Årets lönesamtal nalkas på torsdag och jag har funderat så mycket de senaste veckorna kring min lön. Vi är 5 personer som gör... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 471
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
794
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 387
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025