Ni som jobbar i butik!

Sv: Ni som jobbar i butik!

Då ska ni pröva underkläder på V.S där finns en ringklocka inne i varje provhytt som man själv plingar på om man behöver hjälp eller en annan strl på bh. Loove it!
 
Sv: Ni som jobbar i butik!

Enligt direkttiv så "hugger" vi alla kunder. Något jag haft väldigt svårt med då jag själv hatar det när jag går i butiker, jag blir gärna hälsad på men vill jag ha hjälp säger jag till. Däremot kan jag bli störd ibland när personal inte reagerar om det är något jag uppenbart vill ha hjälp med, då borde dom kunna agera ändå.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 254
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 112
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 545
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 889
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp