Ni som köpt sadel på Eko:-

domino

Trådstartare
Såg att de har den westernsadel jag har fått utprovad på pålle och ska köpa. Den är 2100 kr billligare där än vad den kostar i en ridsportsbutik här. De är även 1000 kr billigare än om jag skulle beställa den från nätet. Så min fråga är då, kan man beställa den så de tar hem så man fr en som inte folk har suttit i och grejat med i butiken eller kan man bara köpa det som finns framme och i butiken aktuell dag?

Sv: Ni som köpt sadel på Eko:-

Jag köpte min där. var i desperat behov av nåt nytt... Kanske inte världens bästa sadel direkt :smirk:
men de tar hem åt dej. Min sadel fanns inte hemma, sen fanns det ingen komplett med sadelgjord o så heller ,eftersom folk plockat på sig det.
Men det strulade lite och tog någon vecka mer än vad de sa. Det var en tjej som hade hand i det och om hon inte var där kunde ju ingen hjälpa en...

Sv: Ni som köpt sadel på Eko:-

Okej vad bra att de gör så! Då ska jag ringa till dom och prata med dom när det närmar sig sen! :)

Vad var det för sadel du köpte?

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Vår ena hund påbörjade allergiutredning för ett tag sedan. Vi gav henne RC Anallergenic under eliminationsdieten, och har så fortsatt...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: hier
·
Äldre Säkert en gammal text iom att 50-öringar finns omnämnt- men ack så aktuell.... "En dag i staden. Jag är sugen på kaffe kände jag en...
Svar
3
· Visningar
1 539
Senast: Mia_R
·
Utrustning Skulle behöva lite inputt ang butiks prissättning på en sadel jag ev ska köpa. Nästa vecka ska pållen få prova en Prestige D1 Iceland...
Svar
8
· Visningar
4 134
Senast: HannaZ
·
Utrustning Har klickat runt en del på nätet idag i jakt på en ny sadel. Då jag nyligen har köpt min häst och tänker att han på sikt kommer...
Svar
8
· Visningar
2 469
Senast: Bullet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka