Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Ni är inte klooooka!:arghh::love: @Mom-mom @Madre @kille-kille @henung

Och nä, jag har inte lyckats somna. Det är par-tey i lägenheten under.:mad::wtf::rage:

Ha! Det var inte alls party par-tey, det var vi! :sneaky:

It's coming for you...
Annex%20-%20Hedren,%20Tippi%20(Birds,%20The)_08.jpg

@Momstermom tycks ha ägnat sig åt avancerad identitesstöld på småtimmarna. Hämnd är att vänta!

Moahahahahahahahaaaaa!

Och du kan inte ens stava till mitt nick, så...

demotivational-poster-21237.jpg

:up:

Jamen precis, ofta har man en språknyckel som är svår att ändra på, som ger en personlighet som man själv har svårt att ändra på eftersom det är ungefär som att höra en bekant röst.

Det kan ju vara så att två användare har helt olika avatarer, helt olika nick, men som för vissa kan vara svåra att skilja åt. Mina såna exempel trooooor jag är @sussisus och @makarontanten. När den ena säger att hen jobbar på restaurang så tänker jag "heh! bluuuuuuff! Restaurang ju" sen kommer den andra och säger att hen jobbar med omsorg/omvårdnad så tänker jag "amenvasarunu? Sen när då?".

Oj, jag är omnämnd! :)
Jag har bytt avatar en gång och det var när Izor kom in i min värld 2005, innan dess hade jag en bild på älsklingshästen.
Har aldrig haft anonymt nick, ser ingen vits med det (än så länge), folk skulle nog kunna känna igen mig för jag skulle aldrig kunna hittat på ett annat sätt att skriva mina inlägg på, eller om jag gjorde det så skulle jag säkert glömma mig.

Jag jobbar i butik.

Jag blandar ihop nick jag med.
Mest besvärligt är ju när någon har bytt nick och man känner igen sättet inlägget skrivs på men man inte kommer på vad användaren hette innan namnbytet. Kan vara sjukt irriterande.

Oj, jag är omnämnd! :)
Jag har bytt avatar en gång och det var när Izor kom in i min värld 2005, innan dess hade jag en bild på älsklingshästen.
Har aldrig haft anonymt nick, ser ingen vits med det (än så länge), folk skulle nog kunna känna igen mig för jag skulle aldrig kunna hittat på ett annat sätt att skriva mina inlägg på, eller om jag gjorde det så skulle jag säkert glömma mig.

Jag jobbar i butik.

Jag blandar ihop nick jag med.
Mest besvärligt är ju när någon har bytt nick och man känner igen sättet inlägget skrivs på men man inte kommer på vad användaren hette innan namnbytet. Kan vara sjukt irriterande.
Men vad fan! Då är det så att jag blandar ihop dig med någon annan, som jobbar på restaurang, någon jag glömt namnet på. DET är sjukt irriterande också!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 172
Senast: Sharpless
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 626
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 628
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 759
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 40
  • GVFÖ 2025
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur