JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
INVISIBLE
Startdatum
Startdatum
25 Feb 2008
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
1 124
Bukefalos 30 år!
Hur fungerar Nikon D40's medföljande objektiv (18-55 mm)...
Utomhus i rörelse?
Inomhus i rörelse med blixt?
Inomhus i rörelse utan blixt?
Eller Nikons 55-200, är det bra, om man utgår från ovanstående frågor?
För och nackdelar?
Tacksam för svar.
Objektiv.
IT & mobiler Jag ska få ett nytt objektiv till kameran och måste fråga om jag tänker rätt. Jag är en glad fotoamatör som äger en nikon d5100, har...
Startad av Tramptass
14 Apr 2014
Svar: 15
Visningar: 1 795
Allmänt
Köpa ny Nikon + objektiv
Fritid Har börjat göra lite efterforskning inför höstens kommande inköp, men velar på vad jag ska välja..
Huset behöver vara hyfsat snabbt...
Startad av Bebben
11 Jun 2014
Svar: 4
Visningar: 881
Allmänt
Objektiv Nikon???
IT & mobiler Vet att det finns många duktiga fotografer här, så jag undrar om man kan få lite råd om objektiv? Jag har en Nikon D5100 med ett 18-55...
Startad av Tassa
1 Mar 2012
Svar: 3
Visningar: 1 024
Allmänt
Köpa ny kamera eller komplettera gammal?
IT & mobiler Jag har en Nikon D40 (ca 3 år gammal) som jag har varit extremt nöjd med. Har till den ett 55-200 objektiv som bara är :love:! MEN...
Startad av Miao
27 Dec 2010
Svar: 9
Visningar: 1 719
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Jahopp. Hjärnan beslöt att 2,5h upphackad sömn var nattens behov. Istället har den gått i 700km/h. Så oerhört irriterande och...
Nixehen
9 minuter sedan
Valvaka!
Tjatter Fast det berodde nog mer på att man var hemma konstant i många fall. Inte att man var hemma när man var sjuk. Och ingen har pratat om...
SiZo
10 minuter sedan
Svar: 1 253
Visningar: 31 779
Allmänt
Dejtingtråden 39
Relationer Träffade en gammal bekant på en fest i lördags han verkade bli intresserad av mig och vi har skrivit hela veckan. Han skriver väldigt...
Trasmatta
16 minuter sedan
Svar: 937
Visningar: 58 786
Allmänt
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag vet inte om jag platsar här för jag är så dålig hundtränare att jag inte ens är en i princip.. Min hund är över ett år nu och han...
Exile
2 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 466
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 215
Hund