Bukefalos 28 år!

Nintendo 8 bit

Sv: Nintendo 8 bit

Åh jag älskar Nintendo 8 bit!! Tyvärr har jag aldrig haft något själv, men lyckats få spela det hos alla mina kompisar som haft det.
Nu på senare tid har jag laddat ner en emulator och massa roms, men det är bara Super Mario Bros spelen som är roliga att spela!! Älskar!

Det värsta är att man blir så beroende så man glömmer bort allt skolarbete man borde göra... hehe
 
Sv: Nintendo 8 bit

Mitt 8-bit kan jag inte längre spela sedan vår fet-tv gick sönder. :cry: Den nya digitala TVn kan inte läsa in signalerna verkar det som? Är det någon som har ett tips om hur jag ska göra? jag har tillochmed skaffat en liten fet-tv, men den har ingen separat ljudingång så jag får inget ljud då.

Den som hjälper mig är mer än välkommen på en spelkväll med popcorn och tillbehör... :rofl:
 
Sv: Nintendo 8 bit

Åh nostalgi!
Såg ett sådant på en marknad i somras och jag ångrar så att jag inte köpte det. Vill ha ett sådant igen ju:love:
 
Sv: Nintendo 8 bit

Åh Yeah!
P Super Mario Bros är den åttonde världen den sista. Det avslutas med en nästintill omöjlig labyrint-borg som man mest bara springer runt runt i innan tiden går ut. Jag har aldrig klarat den :cry:

Jag tyckte att den labyrinten var det lättaste av dom alla :D:D
 
Sv: Nintendo 8 bit

Jag älskar Zelda 1, Kid Icarus och Punch Out!

Sen vi fick barn har jag tyvärr inte hunnit med...
 
Sv: Nintendo 8 bit

Men vad avis jag blir nu!

Jag har försökt hur många gånger som helst men jag klarar den aldrig. Vilken väg ska jag springa? Eller inbillar jag mig bara att man måste springa i en viss ordning?
 
Sv: Nintendo 8 bit

Du var inte snäll.... Nu har jag haft maraton här... har alla dessa gamla hederliga brosorna i min wii... Så nu har det spelats ;)
 
Sv: Nintendo 8 bit

Jag såg en "walkthrough" på internet häromdagen och sen klarade jag den labyrinten!
Annars kommer man ju bara tillbaka till början igen... Skit svårt.

Googla Super Mario Bros 8-4 så hittar man den..
 

Liknande trådar

Fritid Jag stickade lite som barn och har stickat en och annan halsduk med bara räta maskor och det är ju inte så avancerat (vad jag minns)...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 692
Senast: vilde
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 814
Senast: Therese1988
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
858
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 228
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp