Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att läst Mias bok om självkänsla, och resten av liknande böcker på biblioteket..... Så skriver jag ibland ner känslan jag har för att kunna bläddra tillbaka och se hur olika situationer påverkar mig. Idag höll jag juridik information på jobbet. Jag känner inte mig jätteduktig på juridik, men för ett tag sedan pratade jag med en jurist om vårt framtida jobb och det hon sa fick mig att bli förbannad på föregångaren till mig. Varför döljer man saker för de som ska besluta och inte talar om allt? Min magkänsla sa att detta kan inte stanna hos mig, för det kan bli väldigt fel. Så jag får då dra detta för alla, sådär tjugofem personer. Förr vågade jag inte stå och hålla föredrag utan fick tunnelseende och tunghäfta istället, var nervös veckovis innan. Men nu går det bra.övning ger färdighet. Så tillbaka till dagens magkänsla. Gick bra, alla lyssnade och frågade. Kunde svara på alla frågor även de som inte hörde dit. Kände mig lite taskig mot en frågeställare men ibland kan man inte ifrågasätta beslut som är tagna på det viset som gjordes och ska all historik dras tar det för lång tid. Så , det blev bra.
Ridning blev det inget idag fick sysselsätta mig med att vänta ut barnens träningar i tre timmar istället. Tur solen sken.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 702
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
876
Senast: cassiopeja
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 447

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp