Apollo 13
Trådstartare
Hehe... jag har lånat min brors systemkamera.... och så minns jag tydligt hur jag läst i tidigare trådar om systemkameror att man just måste våga mixtra lite med inställningarna för att få riktigt bra bilder.... och det gjorde ju jag så klart... nu blir alla bilder KATASTROFALA, även om jag sätter på automatiskt.... jag har nog pillat liiite för mycket 
Förutom att bilderna blir dåliga, antingen mörka eller så blir de suddiga... så.. har jag lyckats ställa in att när ma kollar på bilderna så ser man bilderna jätte litet och sedan är det massa info om bilden runt om... hur får man bort det?
Jag kan iinte lämna tillbaka kameran i den röra den är i nu hehe... och jag vill helst slippa läsa någon instruktionsbok.. som jag inte har.
snäääälla hjälp.
ed. för info är det en canon eos 400D
Förutom att bilderna blir dåliga, antingen mörka eller så blir de suddiga... så.. har jag lyckats ställa in att när ma kollar på bilderna så ser man bilderna jätte litet och sedan är det massa info om bilden runt om... hur får man bort det?
Jag kan iinte lämna tillbaka kameran i den röra den är i nu hehe... och jag vill helst slippa läsa någon instruktionsbok.. som jag inte har.
snäääälla hjälp.
ed. för info är det en canon eos 400D
Senast ändrad: