Bukefalos 28 år!

Normanbrandvägg+msn...

C

.cissi.

hej! jag har en brandvägg från norman och det går inte att logga in på msn... varje gång är jag tvungen att koppla bort brandväggen, finns det inget annat sätt?:smirk: jag är rädd att datorn invaderas av virus.
 
Sv: Normanbrandvägg+msn...

.cissi. skrev:
hej! jag har en brandvägg från norman och det går inte att logga in på msn... varje gång är jag tvungen att koppla bort brandväggen, finns det inget annat sätt?:smirk: jag är rädd att datorn invaderas av virus.
Jag har norman och inga som helst problem med msn. Kanske har du av misstag blockerat msn?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Egentligen bestämde jag mig för att helst inte logga in här på ett tag, och särskilt inte skriva något här på några månader. Detta då...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: Luff
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 149
Senast: _Taggis_
·
IT & mobiler Jag är så oteknisk att jag tänkte att jag frågar här innan jag skämmer ut mig i nån butik. Min datorskärm gick sönder i förrförra...
2
Svar
23
· Visningar
1 732
Senast: Habina
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 574
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp