Bukefalos 28 år!

Normanbrandvägg+msn...

C

.cissi.

hej! jag har en brandvägg från norman och det går inte att logga in på msn... varje gång är jag tvungen att koppla bort brandväggen, finns det inget annat sätt?:smirk: jag är rädd att datorn invaderas av virus.
 
Sv: Normanbrandvägg+msn...

.cissi. skrev:
hej! jag har en brandvägg från norman och det går inte att logga in på msn... varje gång är jag tvungen att koppla bort brandväggen, finns det inget annat sätt?:smirk: jag är rädd att datorn invaderas av virus.
Jag har norman och inga som helst problem med msn. Kanske har du av misstag blockerat msn?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
203
Senast: Migo
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: Enya
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
17 311
Senast: hollypolly
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
185

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp