Norrortsleden

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Corax
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 525

Corax

Trådstartare
I morgon fm ska jag ut och åka med hästen och jag såg att det sker arbeten (nattetid)på Norrortsleden (väg 265). Jag har försökt ta reda på hur trafiksituationen ser ut med ev omdirigeringar mm men hittar ingen bra info.
Så jag kollar här om det är någon som nyligen kört den vägen och vet hur trassligt/trångt mm det skulle vara att köra den vägen med släp. Eller om leden helt enkelt är öppen som vanligt?

Jag körde där igår kväll vid 21 och märkte då ingenting men de kanske väntar med omdirigeringar etc till i kväll.

Jag körde där igår kväll vid 21 och märkte då ingenting men de kanske väntar med omdirigeringar etc till i kväll.
Eller så var det bara stängt mellan 22-05. Jag satt med Google Maps mitt i natten och blev lite chockad över att jag inte kunde åka 265:an. Men nu när jag testar så sägs inget om någon avstängning eller störning.

Eller så var det bara stängt mellan 22-05. Jag satt med Google Maps mitt i natten och blev lite chockad över att jag inte kunde åka 265:an. Men nu när jag testar så sägs inget om någon avstängning eller störning.
Jag har åkt från Arningeleden till Häggvik idag och märkte inget.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 245
Senast: cassiopeja
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig... 2
Svar
21
· Visningar
8 449
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 433
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 568
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka