• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare absolutmini
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 086
A

absolutmini

Letar efter en bred nosgrimma med vitt foder med pullback knäppning som man kan ha en snokrem i. någon som kan tipsa om något snyggt?? :)

Sv: Nosgrimma

Ja min kandarnosgrimma som jag köpte på blocket för nån dag sedan :p Ne men jag vet inte, har letat ganska länge efter den perfekta och nu hittade jag den beg :D Jag kan kolla vilket märke när jag fått hem den.

Döberts är ursnygg!

Lånar bild från Victovie
Juli157.jpg

Hansbo har ett gör fint träns vitt på pannbandet & vitfodrad nosgrimma finns i både svart och brunt. hansbosport.se så är det ett classic träns

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
552
Senast: Elo
·
Utrustning Alltså inte för att försvara en för hårt åtdragen pullback-nosgrimma på något sätt, men det gjordes en studie för några år sen där... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
6 191
Senast: SiZo
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 541
Senast: Mirtai
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V