Tack ni fina för pepp och goda råd

!
Det värmer och känns faktiskt jätteskönt även om jag skäms för mina negativa och virriga inlägg

.
Hoppas allt vänder..det gör det ju säkert och vi har ju fantastiska möjligheter och mycket att se fram emot.
Jag gillar ju disciplinen med att träna och sätta upp mål mm så ska såklart satsa på att hitta en passande häst såsmåningom.
Får väl outa mig och avslöja att jag idag blev hemskickad med omedelbar verkan och en veckas sjukskrivning av min chef..
Hon är jättebra, så det är inte i negativ mening.
Lite svårt att dölja/smita undan när jag är alldeles rödgråten

Sen känns det ändå shitty att jag är så förbannat klen nu, det stör mig oerhört.
Vi pratade och jag sa det kanske är något med hormonerna?
Men då skrattade hon och klappade om mig och upplyste att jag nog är rätt typ utbränd/utmattad

..
Jag jobbar ju med äldre och ska hela tiden sätta andra människors behov främst och det vet hon att jag verkligen gör till hundra procent.
Men det blir kanske lite mycket nu när jag är gga vissen.
Sen brakade jag väl av tanken på att min goa svärmor kommer och bor över i helgen.
Hon är underbar, men jag ställer ju på mig massa måsten mm.
Jag ska ta tag i mitt mående och kanske inte nonchalera det så som jag nog egentligen gjort tidigare men det känns faktiskt jävligt störigt.
Hästlivet rättar sig säkert till för jag behöver och vill så gärna ha den ventilen och det andningshålet.
Men för att ställa en fråga..Det skulle inte vara helt galet att låna ut Loppan då?
Jag är bara liite rädd att mitt kontrollbehov och att jag ska sakna henne ska ställa det..
Min bästa vän kommer hit imorgon och hjälper mig, sen ska vi ta en långpromenad med Loppan och Bosse Labbe. Båda i koppel. Skönt med riktiga vänner som har förståelse och som verkligen tar tag i en!
Vi skulle eg. åkt till Eurohorse men host..inge kul med alla vet. räkningar mm.