Sv: Nr 8 om våra fina 06
r
KL
Vi har ocksa hemskt vader, regn och blast - storm nastan
Lilla ponnyn har fatt fang

men turligt nog upptacktes det tidigt sa vi kan satta in atgarder och forhoppningsvis motverka en vidareutveckling.
06:an gar bra, jag red for ny tranare igar vilket var valdigt upplyftande. Idag var kiron dar och kollade igenom honom, han hade ett par omma revben pa vanster sida efter ett fall under longering for ett tag sedan och en om punkt bakom oronen samt en precis bakom sadellaget. Men resten sag relativt bra ut tack och lov.
Men ut och tavla kommer vi inte for det ar fortfarande problem med min trailer, nya saker upptacks hela tiden, senaste var upptackten att det regnar in i den trots att jag reparerade taket for ett ar sedan och knappt har anvant den sen dess. Nu har jag dessutom bestamt mig for att byta ut den eftersom den jag har inte passar min lilla ponny och jag vill ju kunna aka med barnen pa lite lokala grejer i sommar. Vad har ni for trailer och ar ni nojda med den?
Men vi tranar pa hemma, nu star vi ju iaf antligen pa ett stall dar det hander grejer hela tiden sa att man inte maste ta sig overallt hela tiden! Himla praktiskt nar man ar smabarnsmor