Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Men köp dom flerfärgade då? Såg att dom fanns kvar, visserligen inte speciellt snygga men dom skiljer sig från mängden i alla fall!
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Ska jag ta bild? ;) Nä men den är lite större än dom andra, rätt ful. Röd botten med gula prickar, ena sidan är rosa med gult och turkost mönster och andra sidan är lilamönstrad i två nyanser.
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Ja! ;) jag skulle behöva större påsar till min ena, får inte i all hans mat i en påse.
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

KL

Men detta med att det inte kommer några julpåsar i år. Var det inte någon lite tidigare i tråden som också mailat IKEA och fått som svar att de skulle komma i december? Har de ändrat sig? :confused:
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Gott folk!

Här är svarsmailet jag fick från Ikea idag:



Hej Fan of Bill

Tack för ditt mail!

Vi har inte dessa kassar i vårt sortiment i år.

Med vänlig hälsning, Marie Gahlin, IKEA
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

KL

Men detta med att det inte kommer några julpåsar i år. Var det inte någon lite tidigare i tråden som också mailat IKEA och fått som svar att de skulle komma i december? Har de ändrat sig? :confused:

Det var jag som mailade och fick svaret att kassarna skulle komma i december. Ikea verkar ha ångrat sig... :confused:
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Det kan ju ha varit att de har planerats och tillverkats, men att det blev fel i produktionen.
Allt som tillverkas går igenom en produktkontroll innan det skickas iväg från fabrik eller vidare till leverantör, det kan ju varit att de inte godkändes alls och därmed togs bort.
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Mina föräldrar var på Ikea i Malmö för några dagar sedan och blev väldigt förvånade över en sak, det fanns inte en enda julsak över huvudtaget i hela varuhuset, de brukar ju ha massor av julsaker, ljusstakar, julgranspynt och dylikt. Verkar ju nästan som att de helt skippar julen i år för hur många andra affärer har inte en enda julsak i december månad. Hade för övrigt sagt till dem att köpa julpåsar men som naturligtvis inte heller fanns.
 
Senast ändrad:
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

När jag var där för några dagar sedan var där fullt med julsaker, tom ett stånd som sålde polkagrisar! Var som vanligt ute på "tag själv lagret" innan kassorna. :)
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Knepigt att de måste tagit fram det så sent tror inte det är mer än max en vecka sedan de var där alltså en vecka in i december då tar man ju lite för givet att alla affärer redan är i full gång att sälja sådant. De är vana att handla på ikea så borde heller inte vara så att de missat, utan som de sa det var så slående när de kom in där att det var "julfritt" kändes väldigt udda när de hade varit i andra affärer där det är jul, jul och åter jul.
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Men köp dom flerfärgade då? Såg att dom fanns kvar, visserligen inte speciellt snygga men dom skiljer sig från mängden i alla fall!

Men jag vill ju inte ha FULA kassar:eek:;)!

Nej, rosa it is:
384356_2548113034038_1590181870_2254907_734536799_n.jpg
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Knepigt att de måste tagit fram det så sent tror inte det är mer än max en vecka sedan de var där alltså en vecka in i december då tar man ju lite för givet att alla affärer redan är i full gång att sälja sådant. De är vana att handla på ikea så borde heller inte vara så att de missat, utan som de sa det var så slående när de kom in där att det var "julfritt" kändes väldigt udda när de hade varit i andra affärer där det är jul, jul och åter jul.

Det var nog snarare så att de var där för sent isåfall, IKEA julskyltar i oktober. Men det finns ju en hel del butiker som rear julpyntet nu så det finns säkert de som plockat bort också.
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Det var nog snarare så att de var där för sent isåfall, IKEA julskyltar i oktober. Men det finns ju en hel del butiker som rear julpyntet nu så det finns säkert de som plockat bort också.

Har du varit med många gånger om att affärer plockar bort julsakerna första veckan i december ??? Nej knappast lär det ha varit fallet det är liksom då julhandlen startar på riktigt vilket inte går att missa i någon affär man går in i, dessutom har ju ikea klart och tydligt innan svarat att tex julpåsar börjar de inte sälja förrän 1 december.
Mina föräldrar har under hela hösten hållit på och bygga om och inreda en hel villa så inte precis så heller att de inte ränner där med jämna mellanrum.
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Vad jag vet brukar IKEA kunna sälja slut på sitt julsortiment ganska snabbt, vilket gör att det säkert kan vara väldigt mkt mindre saker kvar när de varit igång några månader.
Men jag har aldrig varit på IKEA i Malmö, men enligt andra i tråden så har de ju haft kvar saker i början av december, så det var nog mer dina föräldrar som missade den delen.
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Fast heter hästen Barbie hade nog dom kassarna varit rätt passande också ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp