Bukefalos 28 år!

Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Attans att jag inte hade den blekaste om dessa julkassar förra året! Det var ett jättefint mönster:). Men ska helt klart inhandla årets nu när jag ska flytta tanten till nytt stall och allt.

Har de andra kollektioner vid andra tider på året också?
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

kl

Var till IKEA i Malmö igår och de hade inte fått in några julpåsar än, så jag shoppade annat för 1500 spänn istället...
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

I somras hade dom en vit med gula cirklar på. Förutom den, och de två julkassarna, vet jag inte om det funnits fler specialare.

Tycker gott att dom kunde gjort en rosa för rosa bandet också :angel:
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

förra årets julkassar
30579240.jpg


vita med gula cirklar
31755808.jpg
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Meeeen dom gamla julkassarna är ju hel perfekta att skriva på! Byter du kassar beroende på årstid;)?
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

synd att jag nyss köpt dom gula och vita påsarna.. kan ju inte byta nu igen :P

Men det är ju sommarkollektionen, den kan du ju absolut inte ha nu!? :eek:

:D


Jag har de vita med gula prickar till undanstoppade grejjor och globus helgröna till höpåsar :D
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Kan vi inte hjälpas åt här på buke och rapportera om man ser några nya påsar på Ikea?
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Jag var inne på Ikea igår o köpte några nya påsar, roligt o ha lite annat än bara de blå..

CIMG2881.jpg
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Någon som vet om de har några roliga påsar i år?
Jag var inne på ikea för va 2v sedan och då hade de inga..
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

är också på jakt efter lite roligare påsar till ena pållan. hoppas på ikeas julpåse ! men vet inte om de släppts än eller om de ens kommer?!
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

samma som förra året alltså. Jag har en men använder den nästan aldrig till hö. Tycker IKEAs kassar är lite för små och sen är det så prasslig tråkig kvalitet på dem nu. förr var de mycket kraftigare och inte alls så prassliga. Dessutom gick det att knäppa dem med tryckknapp. (vissa saker var bättre förr)
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Tråden är från förra året ;) Tror inte att IKEA har släppt årets julkasse i år. (Om det nu ska komma någon?)

Jag planerar att ta några höpåsar från mitt jobb. Vi har lila påsar :D
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Nej. Jag jobbar inte på IKEA ;) (Gudskelov! Jag anser att IKEA är Satans boning :p )
Jag jobbar på Usports.
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Ja jag vill ha dem :love: men är snål, i vanlig ordning och tycker 25kr/påse är dyrt :p Mina hästar får överleva med blå så länge:p
 
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!

Haha jag som tyckte att JAG var snål som tvekade till att köpa Schockemöhles påsar för 100 spänn styck ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp