Nu är den sista bajspåsen köpt!!

G

GaurdianAngel

Läste på ett annat forum om att de kommit ut kattsand för hund. Nu kan vi strunta i leriga hundpromenader och ägna oss helt åt inomhusaktiviteter. Låt jycken gå på toaletten istället! :banana: :banana: :crazy:

DOG'S BEST DOG LITTER.
Convenience litter for small dogs.
 
Sv: Nu är den sista bajspåsen köpt!!

Äntligen, nu kan man stanna inomhus dygnet runt, året runt.
Aldrig mer leriga tassar. Och man slipper möta lösspringande hundar!

:D
 
Sv: Nu är den sista bajspåsen köpt!!

Å gu så skönt!! Tack! Äntligen en vettig uppfinning. Förstå så skönt när man är på jobbet 9 h + resväg till och från. Då kan vovven kissa själv när man är borta 10. Inte en dålig bieffekt det inte.
 
Sv: Nu är den sista bajspåsen köpt!!

Kan se mina vavvor iförda i sina diamanthalsband med matchande keps och dito klänning, kanske en liten handväska också, gå på lådan. Utvecklingen går verkligen framåt ;)
 
Sv: Nu är den sista bajspåsen köpt!!

Yes!
Tänk vad lätt med rumsrenheten när man bor 2 trappor upp som jag.
Sätt hunden på lådan bara! Tänk som många tidningar man kan spara.....

Undra vad som kommer härnäst :crazy: .
 
Sv: Nu är den sista bajspåsen köpt!!

Fy så lätt... När det var vinter så funderade jag nästa på att slänga ut valpen på balkongen. Men vi hade tak över så det blev ingen snö där. Men lite träning blev det tre trappor upp utan hiss...
 
Sv: Nu är den sista bajspåsen köpt!!

Perfekt! Bara att ta in snöskyffeln och skottkärran också, för rengöring. Undrar om det finns några lådor med lucka som för katter... :D
 
Sv: Nu är den sista bajspåsen köpt!!

haha, jag läste också det. fast jag har fakriskt sett ett behöv för det, min syrras rumskompis i london har en liten pappis som sällan får gå ut och då gör den ju ifrån sig inne... tyvärr så fanns det fler personer i denna lägenet och de var inte sena att skälla ut den stackars jycken. en låda hade gjort livet bättre för alla inblandade.
 

Liknande trådar

Övr. Katt När Nikita dog var smärtan och sorgen outhärdlig och det kändes verkligen som livet var slut. Hon var inte bara min 'once in a lifetime'...
2
Svar
26
· Visningar
2 681
Senast: Caoimhe
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 184
Senast: paradiset
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 079
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp