Bukefalos 28 år!

Nu är det nog!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu är det nog!

Magdalena skrev:
Jag måste ha den mest nonchalanta BVC-sköterskan nånsin. Ingen har frågat huruvida jag ammar eller inte! Och inte har jag tänkt på att säga nåt om det heller.

Herre jisses och jag fick skäll för att jag inte ammade när elin var på ett års kontroll... Det var en helt ny BVC sköterska som tydligen inte hade orkat läsa journalen där det klart och tydligt stod om mina försök med ammning och hur jag hade fått lov att del amma osv... Hon gick på säkert en kvart om hur bra det var med ammning och tänkte jag inte på barnets bästa... Då kände jag mig helt ner tryckt och fullständigt värdelös som mamma...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 156
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
592
Senast: Ramona
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 297
Senast: Elendil
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 811
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp