Nu är Emma här!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu är Emma här!!!

Tycker du synd om Vidar också :D ?

Mina killar har gamla nordiska vikinganamn som de är garanterat ensamma om när de börjar skolan, och som alla ändå känner till och kan stava till.

Jag hoppas kunna låta dem få tillräckligt med självkänsla för att kunna se det på ett positivt sätt.

Jag tycker det är mycket värre med alla modenamn som alltid finns i dubbel upplaga på dagis.

Hehe Tassen, då skulle du veta vad jag döper mina HÄSTAR till. :banana:
 
Sv: Nu är Emma här!!!

Äh det år så många ungar med konstiga namn som kommer att börja skolan om några år så ingen lär reagera över Eskil och Vidar, jag tycker inte att dom namnen är konstiga överhuvudtaget men dom är annorlunda.

Anneli
 
Sv: Nu är Emma här!!!

ainasoja skrev:
Det är väl inget fel på Eskil?? Iallafall inte så länge han är liten ;) En gammal bekant döpte sin son till Cosmos och det är betydligt värre


Anneli

Grannens hund heter cosmos... :rofl:
 
Sv: Nu är Emma här!!!

Nej, Jag heter Helena :)
men heter Emma i andranamn och har använt det som mitt "internetnamn" i en halv evinnerlighet (74 står för året jag är född)
 
Sv: Nu är Emma här!!!

Ett STORT gratti till er! Måste kännas undrbart at äntligen träffa bebisen! Själv har jag 3 månader kvar...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Den 28 februari föddes min dotter! :) 14 dagar för tidigt. Fick så ont i magen vid 04 och gick på toa, hade sån ihållande smärta...
Svar
8
· Visningar
1 504
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Åh, äntligen får man lite tid! :) Tänkte berätta om min förlossning, som jag bara upplevde som positiv! Födde en liten son på BF+6 Var...
Svar
12
· Visningar
1 087
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 840
Senast: sweet_extraa
·
Gravid - 1år Ja, nu har det gått mer än två veckor sedan Molly föddes, så nu tänkte jag berätta om förlossningen :). Det började med bebisen levde...
Svar
10
· Visningar
1 517
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp