Nu är han här!

Mysgrisen

Trådstartare
Världens sötaste lilla wheatenkille har kommit hem! Han var så himla duktig i bilen, sa inte ett pip, men var ganska så nyfiken. :-)
Väl hemma efter 45 min så både kissade och bajsade han på gräsmattan.

Gick runt och kikade lite inne, somnade, vaknade och kissade ute igen. Åt lite mat. Kissade och bajsade ute. Åh, han är såå gullig!!

Hönsen och katterna var väldigt intressanta, men hönsmötet tar vi nog en annan dag... :smirk:
Jag har verkligen förlorat mitt hjärta till lilla underbara Totte! :love:
 
Han är så himla cool! :cool:
Han verkar inte tycka att det är ett dugg konstigt att bo hos oss. Äter allt han ska. Inatt så gav han inte ifrån sig ett pip. När jag var på toa vid 4.30 så var jag beredd att gå ut med honom, men han vaknade inte ens... :p
Jag trodde nog att han skulle vara åtminstone lite orolig..., men det kanske kommer.

Idag har han hälsat på hos hönsen. Det var tydligen väldigt kul att jaga dom :angel:, så jag fick hålla fast honom.

Han är bara såå gullig!! :love:

Hur får man in bilder? Finns det nån bildsida man kan länka till, eller måste man ha en hemsida? :confused:
 

Liknande trådar

R
Hundhälsa Jag har en gammal tik hemma som är av blandras och är en omplaceringshund. Jag tog över henne när hon var runt 5 år och i år blir hon...
Svar
4
· Visningar
1 303
Senast: Nenne1
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 325
Senast: Milosari
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
11 061
Senast: LevelSkin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
859
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp