Nu är hon utlånad...

C

Cinzano

... och det känns ganska bra trots allt, även om jag saknar min snoisa så inser jag mina begränsningar när det gäller detta energipaket som kräver massor av tid. Min son saknar henne eftersom de var så bra lekkamrater, men jag får försöka bortse från det. Foglossningarna skriker när jag rör mej, tröttheten värker i hela kroppen så just nu känns allt lite lättare, men visst saknar jag lilla Moa
 
Visst saknar man sitt djur även om man vet att man gjort rätt och att djuret får det bra.
Går inte att hjälpa.
Låter som du gjort helt rätt och jag hoppas du blir bättre snart. :)
Mvh Diabetikern
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 488
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 515
Senast: manda
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 445
Senast: Milosari
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 617
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp