Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Jag har en inbyggd förlossningsköträngarsökare i bilen :devil: Så tar jag med en godisklubba att muta barn med.... :banana:

:rofl::rofl:

Du får ha fött till på tisdagkväll iallafall. Jag har bestämt att ungen ska ut då om jag så ska gräva ut den själv... :devil: Jag ska rida till helgen så är det bara. Nu måste ungen lyda annars... blir mamma inte glad.

Jag hatar detta. Jag har ont i bebismagen och nu får det vara nog.
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Måste klaga lite till. Jag läcker råmjölk så räligt... :eek: UT unge UT... Jag ska ut på en lång promenad idag med vovven och sonen och hoppas att allt ska sättas igång.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 138
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 149
Senast: __sofia__
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 416
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 862
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp