Nu är jag trött på att vara gravid!!!

pernilla_s

Trådstartare
ÄR beräknad till den 19:e maj. Min första kom två veckor för tidigt så förhoppningsvis och vad jag tror kommer denna tidigare. Jag vaknade i natt och hade jätte ont i ligamenten. Jag har väldigt stora problem med att jag har väldigt ont i ryggen, även fogarna gör ont. Min häst har kommit hem och jag vill rida, men det får jag inte förrän den lille är ut. Jag vill ha det överstökat nu.

Någon mer som känner sig så underbart härligt gravid:cool:
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

*Räcker upp handen* :D

Jag har BF 3 maj men går mer på BF innan UL, 23 april :angel: Vår tös får gärna komma nuuu! :love:
Är så less på att vara gravid, känns som att jag varit det sedan urminnestider ;)

Har sammandragningar hela tiden nu sedan 3 dagar tillbaka så fort jag rör på mig. Trycket mot bäckenet är också större och 'mensvärken' kommer oftare med. Ländryggen behöver inte lång tid på sig att ge upp helt heller.

Men jag är glad att jag haft en så lätt och krämpfri graviditet, att det kommit först nu. Hoppas även förlossningen blir lika lätt :)
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Jag hade en lätt och krämpfri graviditet med sonen född i april 07. Denna lillkillen i magen har jag nog fått för mina synders skull. Har mått dåligt hela gravidteten. Sammandragningar har jag titt som tätt. Lite ont gör dem ibland, men ingen förlossning på gång här inte. Jag fasade för förlossningen innan då jag inte hann glömma den innan jag blev gravid. Nu önskar jag att den ville sätta igång direkt.
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Du får inte ha för bråttom, jag är beräknad till den 20 april så spring inte om mig. Har skit ont i fogarna och börjar bli lite smått desperat. Är enormt uttråkad. men hittar på saker, som sambon inte tycker är så bra. Började i onsdags en kurs i viltspår med 2 hundar. Idag tog jag barnen och åkte till marknad. Övervägar att dammsuga och städa hela huset, men det är så tråkigt så sambon får nog göra det själv.
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Du får inte ha för bråttom, jag är beräknad till den 20 april så spring inte om mig. Har skit ont i fogarna och börjar bli lite smått desperat. Är enormt uttråkad. men hittar på saker, som sambon inte tycker är så bra. Började i onsdags en kurs i viltspår med 2 hundar. Idag tog jag barnen och åkte till marknad. Övervägar att dammsuga och städa hela huset, men det är så tråkigt så sambon får nog göra det själv.

Just nu så skiter jag i kön... :devil: Jag tjatar just nu på parasiten att det är dags att byta hem... Har haft en massa förvärkar som gjort ont idag. Dock har dem slutat nu, jag som började hoppas nu. :( Här lär det väl dröja ett tag till. Tror att jag kommre föda i slutet av april. Dammasuga och städat har jag gjort. Det gjorde att förvärkarna sutade. :cool: Borde ju göra tvärtom, men inte då. Min mage ömmar som bara den.
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Oj, tänk att det kan vara så olika graviditeter man har. Hoppas din kille vill kika ut snart med! :)
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Hehe, fast det skiljer ju en månad på era BF så du hinner nog före tror du inte? ;)
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Går till och med ni före i kön, då j-lar ska jag ställa till en ordentlig scen.... :mad: Har gått över en vecka nu.... så knip igen där nere, ANNARS!!!!!! ;)
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Går till och med ni före i kön, då j-lar ska jag ställa till en ordentlig scen.... :mad: Har gått över en vecka nu.... så knip igen där nere, ANNARS!!!!!! ;)

Haha, men du jag tror jag vågar föda nu ändå.. Du bor ganska långt härifrån... :angel: Med tanke på hur trött jag är på detta så hoppas jag att du får föda före mig Men du kan väl göra det snart? FÖr jag har ont i de förbaskade ligamenten... Och ha en ett åring som trycker på magen är inte skönt.

Jag hade inte ont i tja typ ligamenten sist. Inte i slutet. Men som sagt det är bebisen från hell...
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Går till och med ni före i kön, då j-lar ska jag ställa till en ordentlig scen.... :mad: Har gått över en vecka nu.... så knip igen där nere, ANNARS!!!!!! ;)

Nemen! Har inte din bebbe kommit ännu ;):angel:

:bump::banana:Heja bebisen, heja bebisen! Dags att komma nu! :banana::bump:
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Nänä, nu går vi i turordning. ;) Först Bollen, sen jag, sedan spelar det ingen roll för mig hur ni andra gör. Men ingen går före oss :D:D
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Jag har bf imorgon, men än är inget på g. Måste ju vänta på Bollen först :D
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

kl

Tackochlov har ju Nikki kommit nu, men jag förstår dig.
Jag tyckte inte alls om att vara gravid.
Klart att det var mysigt när bäbis sparkade lite försiktigt i början och man hade en liten fin kula, men annars så var det faktiskt mest en pina.
Foglossningar, sänkt självförtroende, bristningar, ont i ryggen medmera medmera.
Nej, att vara gravid var inget för mig, och ändå fick jag gå 12 dagar över tiden :mad:

Men än får man väl hoppas att den håller sig inne, iallafall en liten stund kanske?
Vi måste ju låta Bollen och domino hinna före, annars blir det nog livat i holken :rofl:
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Jag försöker få bebisen att inse att det är dags nu, men ingen respons över huvud taget. Inga känningar på att det ska vara på gång än :mad:
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Jag har varit och bowlat ikväll.... tänkte att det kanske kan hjälpa till på traven.....
Jag tror det är väldans mysigt i min mage eftersom den lille verkar ha bosatt sig permanent....
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Jag drar mej inte för att ta en tur med bilen, hinne lätt ner till dej på en sisådär 5 timmar..... :angel:
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Jag drar mej inte för att ta en tur med bilen, hinne lätt ner till dej på en sisådär 5 timmar..... :angel:

Haha men tror du inte det tar ganska lång tid att hitta mig? Du måste ju veta var jag bor också. Sen har vi ju alltid dörren låst med... :devil: Jag bussar dessutom min son på dig... Han är våldsam han.
 
Sv: Nu är jag trött på att vara gravid!!!

Jag har en inbyggd förlossningsköträngarsökare i bilen :devil: Så tar jag med en godisklubba att muta barn med.... :banana:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 146
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 944
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 150
Senast: __sofia__
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 416
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp