JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nu är det klart, årets godkända hingstar
Moderator
Hästnyheter
Debatten har gått i het i Tyskland, om att kraven är för tuffa på de unga hingstarna. Nu har en arbetsgrupp i avelsförbundet DSP, den...
Hästnyheter
Vilka unga hingstar från 2015 års årgång klarade nålsögat och föll AVN i smaken? Hela listan hittar du här. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Nu har SWB meddelat poäng och omdömen på hingstarna som godkändes vid årets bruksprov. "Allt om bruksprovshingstarna" är uppdaterad med...
Hästnyheter
När Camilla Andersson visade sin hingst Cornus Z på bruksprovet 2015 blev det nej. Nu har hingstens hemmaförbund godkänt honom på...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Ingen aning det står helst inom 2h, max 4, men även max 8 om man ställer i kylen men helst inte. Så väldigt ambivalenta tider...
De...
Hoarfrost
Alldeles nyss
Svar: 1 364
Visningar: 49 244
Allmänt
Balkong 2025
Hemmet Köpte nya blommor idag och gjorde en till blomlåda. Riktigt nöjd med dahliorna som strålar som solar och kontrasten mot det vackra lila...
Görel
Alldeles nyss
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Föredrar en lugn hund. Har tidigare haft rottweiler, en ras jag verkligen älskar men blir för stor och krävande för att funka idag.
Oliver628585
32 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 629
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Körde no planaria i 243an. Nu vet jag att det har ihjäl även sandsnäckorna :( så nu har jag en nitrit-spik (0,05 mg/l) vilket tyvärr är...
Scandi
51 minuter sedan
Svar: 1 389
Visningar: 41 333
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Här har vi vilodag och njuter lite av att vara ensamma hemma då sambon är iväg på resa. Imorgon får trion vara hemma under tiden jag är...
Red_Chili
Idag kl 17:42
Svar: 1 242
Visningar: 74 467
Hund